Hei jenter...

*ville bare klemme litt på Puusen jeg jo*  [:)]

Så godt å høre at du gleder deg til nese gang du blir gravid, da sitter nok spiren skal du se. Krysser fingra for deg. Masse klemmer.

ORIGINAL: roastbeef`n

*ville bare klemme litt på Puusen jeg jo*  [:)]

Det trengs alltid vettu, Biffen min! Tusen takk!!! [:)]

Heldige du... halvveis og greier du nå. [:)]

ORIGINAL: pliiingrid

Så godt å høre at alt går "så meget bedre nu", i alle fall litt bedre! Det er rart, men tid hjelper alltid! Så kan vi jo slå følge i oktober/november, jeg har også lyst på en baby i magen før jul! [:)]

Ang det med sykmelding, kolleger og snakk og tull og tøys. Vi har akkurat hatt en sånn sak her på jobben. Men hun har jo jobbet her en stund, og ikke lagt skjul på at hun har vært babysyk. Men det som har vært så dumt her er at noen har visst og noen har ikke visst, og folk har lurt fælt på hva det kan være osv. Typisk kjerringer. Å, så irriterende. Jeg deler kontor med henne og har overtatt endel arbeidsoppgaver mens hun har vært borte, så jeg har fått vite hva det var. Tipper hun syns det er godt å ha noen å snakke med når hun kommer tilbake, om hun har behov for det. 

Men om jeg ikke hadde visst at hun prøvde på det og ønsket det sterkt og endel andre ting rundt det, så hadde det jo aldri falt meg inn å i det hele tatt TRODD at det var det. Det er så mye det heller kan være på en måte. Så det går helt sikker bra!!!! (Selv om dette innlegget her kanskje virket litt motsatt på deg?, så var det absolutt IKKE meningen![:)])

Neida, dette var et fint innlegg det! [:)]
Vet jo at det er godt å ha noen å snakke med.... men ikke de på jobben. Der vil jeg snakke om andre ting nå, kjenner jeg.

Håper virkelig vi følger hverandre med gravidmager fra oktober/november, da!! [:)][:)][:)]
Lykke til! Hold meg/oss oppdatert!

Det var veldig trist å høre pusen. håper du fort kommer til kreftene og at en ny spire setter seg fast og blir hele løpet ut.. Masse god bedring og lykketil  fremover.sender over en stor klem.

Back
Topp