Hei jenter...

Lillepusen

Forumet er livet
Her er jeg innom igjen... Har BVpause for tiden... må ha litt babyskravlepause. Men sniker innom litt nå for å si hei på dere. [:)]

Har begynt med akupunktur igjen, endelig. Får bare spise varm mat (supper, kokte grønnsaker, varm kylling, havregrøt), og går tur eller jogger hver dag. [:)] *stolt*

Prøving får vi nok ikke "lov" av aku til å begynne med før om et par mnd... så det blir noen lange mnd framover. Men jeg trøster meg med at premien er veldig fin! [;)]

hei igjen[;)]

Koselig å se deg her igjen Pusen, tenker på dere og krysser fingre for at det går bra for dere på neste forsøk[;)] Stor klem fra Margrethe og Ørjan

Hei på deg![:)]  Håper det går bedre med deg fro hver dag som går og at spiren klaffer snart igjen når dere skal prøve igjen![:)]
Klem!

Så koslig å se deg snuppa. Kan jeg spørre hvor du tar akupunktur og hvorfor dere ikke får lov å prøve når dere går til "behandling med aku" på en måte?

Har vært en del borte herfra selv vettu, så må bli litt oppdatert.

Ellers håper jeg det går bra med dere alle tre :)

Masse lykke til fremover og håper det blir full klaff snart og at alt går fint. Klemmer fra Maria og Lukas

Hei hei!
Krysser fingrene for at det går bra på neste forsøk.
Flink du er å trimme [:)]
Kos å se deg her inne igjen da [:)]

Hei Lillepusen! Så kjekt at du er innom og sier hei. Skjønner godt at du trenger litt pause fra babyskravling akkurat nå. Men håper du er tilbake om ikke altfor lenge [:)] Stooor klem

heisann[;)]
godt å se du stikker innom.[:)]

Hei lillepusen!
Koslig at du stakk innom.
Håper alt er bra med deg! [:)]
tenker på dere,  håper en ny spire setter seg raskt.
*klem*

Åh... takk snupper! [:)] Så koselig av dere med alle meldingene.

Har vært på skolen idag. Hadde egentlig skolestart forrige uke... Det var faktisk veldig godt å komme tilbake til hverdagen. Var veldig koselig å skravle litt med venninner igjen. Bare en av dem som vet at jeg var gravid og mistet. Vil ikke snakke om det med noen...

Skal tilbake på jobb på mandag da. Blir nok godt å komme tilbake dit også. Men litt skummelt også da. Er jo en helt ny jobb, og jeg hadde ennå ikke rukket å komme skikkelig inn i ting før jeg ble sykemld. Men det går nok bra. Vet ikke helt hva jeg skal si er grunnen til at jeg var borte så lenge... kanskje folk har sett meg ute på tur/i butikken/osv, og jeg ser jo ikke spes. syk ut. Sjefen vet det selvfølgelig da, men hun har jo taushetsplikt og jeg fortalte at jeg ikke ville at folk skal vite noe. Orker ikke gravid-/miste-/prøve-/baby-snakk. Kanskje influensa eller omgangsyke kunne være noe? [8|]

Idag har jeg faktisk klart å kjenne at jeg gleder meg til å bli gravid igjen, altså den spenningen med at "Å, snart skal jeg få bli gravid igjen". Ikke bare den gråtinga over spilt melk, eller følelsen av desperasjon over å ikke kunne bli gravid fort nok.... Så det går framover dette her! [:)]

Så godt å høre at det går fremover med deg. Går nok fint å begynne på jobb igjen på mandag skal du se. Det hjelper mye på å komme seg blandt folk igjen. Det er ikke alltid like enkelt men det beste er somregel å hoppe i det. Du kan jo si at du har vært sykmeldt av personlige grunner. Ingen har jo krav til å vite hva det var som egentlig feilte deg. Så det skal du ikke tenke på.
Sender deg en varm og god klem jeg.

ORIGINAL: Wiccababe

Så koslig å se deg snuppa. Kan jeg spørre hvor du tar akupunktur og hvorfor dere ikke får lov å prøve når dere går til "behandling med aku" på en måte?

Har vært en del borte herfra selv vettu, så må bli litt oppdatert.

Ellers håper jeg det går bra med dere alle tre :)

Hei Wicca [:)] Fint at du er her inne også innimellom da.
Jeg får akupunktur i Oslo. Hun er kjempekjempeflink! [:)] Holder til hos Holtegaten akupunktur.
Vi har fått beskjed om at kroppen min trenger å styrkes, akkurat som sist gang. Da mistet jeg i slutten av juni. Startet hos henne tre uker etter, i juli, fikk ikke "lov" å prøve i august, men i september mente hun kroppen min var klar. Og da prøvde vi, og han satt som et skudd![:)]

Vi kan jo prøve akkurat når vi vil, men jeg ønsker jo å få styrket kroppen såpass at jeg klarer å holde på den nye lille spira som kommer etterhvert. [:)] Jeg satser på en spire i oktober eller november... og da blir det et sommerbarn på oss!! Passer veeeldig bra med skole. [:)] Og utebursdager på begge barna... [;)]

Bare si det har skjedd noe i familien og at du ikke vil snakke om det men at det er bedre nå. Da er det sikkert ingen som gidder å spørre noe mer heller . Lykke til

ORIGINAL: Nikki!

Hei snuppa. tenkt så på deg!
hvorfor kan du bare spise varm mat og slikt da? skal det hjelpe noe til dere kan bli prøvere?=)

Akupunktørem mener kroppen min ikke duger så bra på brødskiver... som stort sett var det jeg fikk i meg før. [8|] Hun mener jeg trenger varm mat, og nevnte spesielt supper med grønnsaker. Skulle gå på en slags suppe-og havregrøtkur, hehe. Godt jeg liker begge deler, da! [;)]

I tillegg går jeg til aku to ganger i uken nå i starten, så blir det en gang i uken etterhvert. [:)]

Satser på at aku funker like godt denne gang som da jeg ble/var gravid med Leon! [:)]

ORIGINAL: brumla

Så godt å høre at det går fremover med deg. Går nok fint å begynne på jobb igjen på mandag skal du se. Det hjelper mye på å komme seg blandt folk igjen. Det er ikke alltid like enkelt men det beste er somregel å hoppe i det. Du kan jo si at du har vært sykmeldt av personlige grunner. Ingen har jo krav til å vite hva det var som egentlig feilte deg. Så det skal du ikke tenke på.
Sender deg en varm og god klem jeg.

Takk for støtten. [:)] Ja, de har jo ikke rett til å få vite noe som helst... men hvis de spør... er så dårlig til å finne på unnskyldninger i farten. Men de spør sikkert ikke. Folk har vel folkevett. [8|]

Takk for klemmen

ORIGINAL: Mamitas

Bare si det har skjedd noe i familien og at du ikke vil snakke om det men at det er bedre nå. Da er det sikkert ingen som gidder å spørre noe mer heller . Lykke til

Ja den er litt lur... er jo forsåvidt helt sann også. [8|]

Takk takk [:)]

Back
Topp