HEI JENTER!

Marianne1

Glad i forumet
Hvordan går det med dere? Tenkte jeg skulle oppdatere dere litt. Jeg får vel lov til å skrive her litt fremdeles??? Håper jeg ikke fornærmer noen, men at dere heller ser på det som at det er håp for alle!

Iallefall...

Vi har vært på første ul i dag. [:)]

Fikk se et bankene hjerte, en arm og navlestrengen!!! [:D]  [:D]  [:D]

Det var helt utrolig. Mannen min satt ved siden av med tårer i øynene...

ORIGINAL: Marianne1

Hvordan går det med dere? Tenkte jeg skulle oppdatere dere litt. Jeg får vel lov til å skrive her litt fremdeles??? Håper jeg ikke fornærmer noen, men at dere heller ser på det som at det er håp for alle!

Iallefall...

ååååååååååååå for en hæææærlig følelse

Ååååååååååååå, det må ha vært en helt herlig følelse. [:)]

Synes det er kjempe kos at du kommer innom å oppdaterer oss litt.
Masse lykke til videre i svangerskapet. [:)]

ORIGINAL: * Bobbo *

Signerer denne- herlig å høre fra deg igjen, jeg er nok ikke så flink til å gå på forumet ditt og sjekke hvordan det går med deg, så det er bare flott at du kommer innom her og forteller litt også[:D]

ORIGINAL: VilSåGjerne

ORIGINAL: Marianne1

Iallefall...

ååååååååååååå for en hæææærlig følelse

Er nok en herlig følelse å kunne se liv der inne[:)]

Ønsker deg lykke til videre med svangerskapet.[:)]

ORIGINAL: twinanne

ORIGINAL: * Bobbo *

Signerer denne- herlig å høre fra deg igjen, jeg er nok ikke så flink til å gå på forumet ditt og sjekke hvordan det går med deg, så det er bare flott at du kommer innom her og forteller litt også[:D]

sign de begge. Kjempe kos at du er innom å oppdaterer oss litt. Har tenkt masse på deg etter den litt "tøffe" starten din med blødning. Godt at alt så bra ut idag. Jeg gleder meg til den dagen jeg selv kan være på UL, det må være noe av det flotteste[:)]

Så fantastisk flott Marianne1, fikk helt frysninger her nå jeg[:)] Det må være en ubeskrivelig deilig følelse!!! Jeg synes det er kjempebra at dere som har lykkes kommer innom og hilser på oss innimellom, det gir oss håp om at en dag skal vi også få oppleve dette[:)]

Men når vi først har deg her; du vil ikke fortelle noen overnervøse rugere litt om symptomene dine i rugetida da??[8D] Og satte du inn ett eller to egg?

ORIGINAL: Hope

vi kommer snart etter alle sammen[;)]

ORIGINAL: MissSunshine

Så fantastisk flott Marianne1, fikk helt frysninger her nå jeg[:)] Det må være en ubeskrivelig deilig følelse!!! Jeg synes det er kjempebra at dere som har lykkes kommer innom og hilser på oss innimellom, det gir oss håp om at en dag skal vi også få oppleve dette[:)]

Men når vi først har deg her; du vil ikke fortelle noen overnervøse rugere litt om symptomene dine i rugetida da??[8D] Og satte du inn ett eller to egg?

Symptomer ja... Vel. De jeg hadde under hormonbehandlingen fortsatte egentlig bare. Hadde MYE vondt i eggstokkene. Trodde hele tiden at mensen var på vei. Nå hadde de herjet litt mye med meg under egguttak, så jeg hadde nok litt ekstra vondt pga det. Ellers hadde jeg ømme bryster (som jeg også hadde under behandlingen). Kvalmen og svimmelheten kom vel først i uke 5-6. De satt inn 1 egg. [:)]

ORIGINAL: kate

ORIGINAL: Hope

vi kommer snart etter alle sammen[;)]

ORIGINAL: Apple

Å, så flott å lese, Marianne1! [:)] Det er helt utrolig å se et bankende hjerte på ultralyd, og for dere var det nok ekstra spesielt med tanke på hva dere var gjennom i løpet av forsøket, både vanskelighetene med selve forsøket, usikkerheten rundt embryokvaliteten og blødningene. Kjempefint å lese at alt er bra med spiren! [:)]

Kos deg masse videre i svangerskapet og nyt tiden fremover. [:)]

Takk takk! Skjønte først ikke hvem du var jeg.. Er jo så vant med det røde eple ditt. Det var jo "deg". Masse lykke til du også! Spennede med dobbel lykke! [:D]

ååååå....så herlig da Marianne1[:D] kjempe heldig du dah[:D][:D]
jeg synes det er bra du kommer innom og hilser på og forteller hvordan det går med deg[:)][:)] hihi[:)] så herlig da[:)][:)]
jeg vil oxo oppleve dette,det må være en helt utrolig deilig følelse=)) hihi[:)]

Back
Topp