Hei jenter...

Latterfrosken

Forumet er livet
Hvordan er formen nå om dagen? Jeg kjenner nesten ikke at jeg
er gravid nå jeg! Bare litt stikkinger i magen, og litt småkvalm
nå og da! Fortsatt bekymret over SA/MA, hører om så mange som har det!
Men det går nok bra!

Syns jeg har veldig mye symptomer jeg. Men det er jo ikke noen sammenheng mellom det og risiko for sa/ma som jeg også er redd for. Jeg har utrolig ømme pupper, er dautrøtt, kvalm før lunsj hver dag, oppblåst på ettermiddag/kveld og har litt stikninger rundt/i livmoren.

I dag er formen litt kjip, men ellers har den vært ganske bra. Håper dette går bra!

hei hei, formen er ikke så bra hos meg, men det virker som det er veldig individuelt da..[8|]
jeg prøver å tenke minst mulig på SA/MA for jeg merker at det bare gjør meg stresset..prøv å unngå å lese for mye sånt nå i starten tror jeg! Man vet jo at sjansen er der uansett så det er kanskje ikke noe vits i å fokusere for mye på det hvis man klarer å la være? prøv å nyte hvis du ikke er uvel, jeg skulle gjerne sluppet det og heller kost meg ute i solen hvertfall[:)] klem fra meg

Formen er ikke på topp[&:] Men så godt at noen er i god form...HELDIGGRIS!!!!![:D][:D][:D]

Formen min er litt opp og ned,en dag kan jeg være i toppform mens en annen dag så kan jeg være trøtt,sliten,grinete,vondt i hode,små kvalm+++
MEN jeg er alikevel gla for hver dag som går med babyen i magen,føler med de som ikke har fått opplevd det samme som oss enda....Så om jeg så hadde blitt bestevenn med do skålen hadde jeg ikke synes så veldig synd på meg selv iforhold til de som fortsatt sliter med å prøve...MEN det skal også sies at det er lov å klage,hehe!

eneste jeg er er trøtt... har aldri hadd tidlige symptomer som kvalme,ømme pupper osv...
Er vel en av di heldige som slipper unna alt,jeg[:)]

har hatt en del sånn konstant sultfølelse..suger i magen liksom.men litt mindre nå.vært litt uggen i dag,men er ikke vært kvalm enda.er mye trøtt.

Back
Topp