Hei jenter...

Frk.Chicka

Forumet er livet
Her går det for seg ser jeg... ikke mange nye innlegg[:D]

Her koser vi oss i ålesund, men vi bor jo i båt(seilbåt) når vi er her oppe da, og inatt har det vært full storm og lite soving... så nå ligger alle utenommeg og sover her....
Igår fikk Even Nikolay klyster, for han hadde ikke bæsja på 10 dager..bare en liten hard kump. Han grein og grein hele forrige natt pga magen. Så etter anbefaling fra  hs og lege ble det det. Angrer litt. Det å se han hadde SÅ vondt og vite at jeg hadde gjort dt var grusomt. Men det var en halvtime, så kom en liten klomp ut "proppen"...Og da kom resten i gang av seg selv heldigvis...
Idag skal foreldrene mine være barnevakt og vi skalut på byen sammen. Sambo har bursdag på søndag, så da skal vi feire idag.
Liten oppdatering herifra.Nåfår jeg vel vekke reste av båten her!!!
Klem

Heisann snuppa!

Hørtes ikke noe godt ut for lille gutten da,men det løsnet jo,så da får vi håpe et ikke gjentar seg.Her hadde Linnea feber i hele går,var veldig varm hele jenta og survet og sov.

Kos dere masse!!!

hei. så bra at even n fikk tømt seg da. sikkert ikke no godt å være propp full. håper det ikke skjer igjen .. kos deg på på båten ,og ha en hyggelig feiring av sambos bursdag  idag. ta en eller to for meg og[:D]

Uff stakkar E.N som er så tett i "proppen" men godt du fikset det da, ikkeno godt å gå rundt sånn[&:]

Kose dere masse ute da[:)][:)][:)]

Back
Topp