Hei, jenter...

Gunni

Forumet er livet
Ville bare gi dere en oppdatering på hva som skjer.

Gubben skulle komme hjem på torsdag, men Statoil nekta å laste båten. Ble utsatt til fredag, og så utsatt til idag. Han sitter nå i Munchen og venter på flyet til Oslo. Når han kommer til Oslo, går flyet hit rett etterpå, så det rekker han ikke. Så imorra, søndag komer han hjem... Hører på han at han har det fælt nå. Igår sa han at det er like før han kommer gjennom røret til meg... Koselig også da... Sandra har vært så lei seg for alle disse utsettelsene, hun har skreket sine modige tårer...

Mia vokser og vokser, reiser seg overalt nå, sier hei, hadet, mamma og pappa. Barna skal ligge til mamma idag, for jeg skal på JULEBORD!!!!! Har kjøpt meg ei flaske sprit og markjordbærcider... Skal drikke meg pære idag, selv om jeg vet det ikke skjer... Gleder meg til julemiddag da...

ØNSKER DERE ALLE JENTER EN FANTASTISK LØRDAGSKVELD!!!!!

Å da blir det godt å få gubben hjem tilslutt tenker jeg [:)].

Ha det gøy på julebord!! [:D]

ORIGINAL: Kavring1

ORIGINAL: Susseline2

Å, så koselig med en skikkelig oppdatering fra deg[:)]

Uff, må være fælt for gubben din, er vel skikkelig drittlei[:'(],blir godt å få han hjem tenker jeg[:D]

kooooooos deg i kveld da[:D][:D][:D][:D]

enig!!
fatter ikke hvordan du klarer å være så positiv jeg[8|]

signerer!!

Håper du koser deg masse på julebord! [:)]

Så kjedelig med alle disse utsettelsene![:-] Men den som venter på noe godt... [;)][:D]

ORIGINAL: Nala

Håper du koser deg masse på julebord! [:)]

Så kjedelig med alle disse utsettelsene![:-] Men den som venter på noe godt... [;)][:D]

Får håpe formen idag ikke er altfor dårlig da[;)]

Hallo igjen, jenter...

Har ikke vært her siden han kom hjem jeg. Formen på søndag var grei nok med tanke på hvor mye jeg drakk. Husker nesten ikke hvordan jeg kom meg hjem... Men jeg kosa meg skikkelig da. Endte på julebordet til konkurrenten vår da, men kosa meg der også. Tihi... Dro på byen etterhvert da...

Gubben er her fortsatt. Han har fått spørsmål om ny jobb her hjemme, en han har søkt på før. Som havneinspektør.

Han har ønsket den jobben tidligere, har søkt på den to ganger, men har manglet et sertifikat. Som havneinspektør, er han og tar i mot Hurtigruta og andre båter som legges til kai. passer liksom på havna og alle båtene so kommer og drar....

Men jeg vet at han har ønsket seg på sjøen i 5 år, og har endelig greid det. Det er helt opp til han, det er det... Spiller ingen rolle for min del, men jobben her hjemme er sikrere enn sjølivet. Han jobber i 12 dager i løpet av en måned og har ca lønn på 500.000,-. Høres flott ut da, men jeg har mistet troverdigheten på Havnevesenet.

Hørtes ut som en fin jobb det da med MYE lønn. Men det kan jo være at det er for godt til å være sant da. Har han snakket med noen av de andre havneinspektørene da? Kan jo kanskje være greit å høre hvordan de har det!?

Back
Topp