Hei jenter!

fruluna

Forumet er livet
Hvordan har dere det?

Er det rart og uvant å være mamma syns dere? Slitsomt?

Syns det går greit jeg.. Tiden går så fort!! I morgen blir hun en mnd alt!!

Det jeg syns er mest trasig er å ikke kunne spise og drikke det jeg vil pga ammingen.. Huff savner å spise løk, drikke brus og dytte i meg det jeg vil!! He he.
Også savner jeg å kunne sove hele natta.. [8|]

Men ellers er det så deilig å være mamma!! Så rart at jeg og samboeren har klart å lage noe så fint sammen syns jeg..Helt perfekt liksom! [:D]

Ligner ikke Olivia på deg Kjersti?? Det gjør ikke Linnea på meg heller.. Ikke det grann.. Klin lik faren sin da han var liten visstnok..[:D]

Hei,
Lille Lene er 1 uke og en dag idag, og jeg må si at dette er den mest fullkommene uken i mitt liv. Lene sover, spiser, gulper og bæsjer (det er normalt med grønn bæsj).
Om natten legger vi oss mellom 10-12, da sover hun 3-4 timer, får litt mat, og tørr bleie før hun sover nye 3-4 timer. Når morgenen kommer overtar far, og jeg sover ett par timer til...
Deilig liv jeg lever nå.

Prinsessa vår er også lik faren sin

tiden går knall fort og lille jonas er blitt 5 uker. er ikke så mye jeg ikke kan spise, tror jonas tåler d meste. er utrolig at vi kan lage noe så perfekt ja[;)] ti fingrer og ti tær en liten munn og nese. kan sitte å bare stirre på de utrolige små detaljene lille prinsen min har[:D] jonas er prikk lik meg da jeg var liten[;)] hehe så d ekke rart han er kjekk[8D] haha! d er jammen meg tyngre enn jeg hadde trodd å være alene mamma, dere er virkelig heldige som har noen med dere. den lille krever jo 100% av oss 24 timer i døgnet. men d er så utrolig verdt d[:)] elsker lille jonasen min og trives godt i mamma rollen[;)] nå skal jonas til helsesøster og veies, er utrolig spendt på hvor mye han har vokst[:D]

ORIGINAL: Kjersti2

ORIGINAL: fruluna

Ligner ikke Olivia på deg Kjersti?? Det gjør ikke Linnea på meg heller.. Ikke det grann.. Klin lik faren sin da han var liten visstnok..[:D]

Nope, skikkelig pappa jente! Men så vet han at det er han som er pappaen da.. hihi[;)]

Ha ha ja det er kjekt det, så trenger de ikke mistenke oss for noe.. he he [:)][:)]

Vi fant ut at Linnea ble unnfanget i Odda vi da av alle steder, for vi var på besøk hos en kompis av samboeren da.
Så jeg sa til typen at jammen var det bra hun ikke ligna på kompisen [8|] he he

He he nei det er nok ikke noe fare for at noen andre er pappa`n!! [:)]

Jepp det var akkurat det.. Måtte jo finne på noe da vi var der [;)]

ORIGINAL: Kjersti2

Mamma sier det er sånn det skal være! De skal ligne på pappaen i starten, nettopp for å avkrefte hvem som er pappaen[;)] 
Så ligner de på oss når de blir store hihi...

He he det var en smart mamma [:D]

I begynnelsen tenkte jeg ikke over at det å bli mamma var rart/uvant. Det falt likesom så naturlig inn på en måte. Å kalle meg mamma til Liam Isac var heller ikke rart. Sikkert fordi jeg hadde kalt meg det når han var i magen. Og dagene gikk så ufattelig fort, så jeg fikk likesom ikke tid til å tenke.
Men for noen dager siden kom tankene om at nå var jeg virkelig mamma til en som er halt fullstendig avhengig av meg. Og det ble likesom litt rart..
Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det..
Men det er deilig å være mamma!!! Trivs så godt!!

Vi har fått en utrolig nydelig sønn[:D][:D][:D] Så perfekt og uskyldig..
Han er stort sett rolig, og han har vært det fra begynnelsen. Men jeg har vanskeligheter med å få han til å rape, og da kan det bli litt for mye luft i magen av og til...
En annen frustrerende ting er at han var så utrolig flink å sove om natten i en hel uke. (Fra han var en uke til han ble 2 uker.) Men så begynte han å drøye nettene og snu om på døgnet[:@] Og det vil jeg jo ikke ha noe av!
Så jeg prøver jo å holde han våken etter ammingen på dagen/kvelden. Men det var jo til å begynne med helt umulig! Han sovnet med puppen og jeg prøvde utallige måter på å vekke han. Klin umulig å få han våken[>:]!
Så bading på kvelden er blitt fast rutine nå. Ikke alltid det hjelper. I allefall ikke i natt[:'(] Må jo bare tenke ut forskjellige strategier og jobbe for å få natten min tilbake...

Ellers går jo tiden utrolig FORT!! Han er 3 uker allerede, og syns jeg fødte for bare noen dager siden!
Liam Isac er sin pappa "opp av dage". Likner på han ja!!

Back
Topp