Hei jenter :)

Veivalsa

Forumet er livet
Himmelbarn
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Marshmallows2021
Våger å snike meg inn til dere etter flere positive strimmeltester og digital i dag :D
Menstermin er 31/01, men utifra temping blir det 03/02, så blir vel å henge litt i begge forum (er jo menstermin som gjelder fram til oul uansett).Tror likevel det er en større sjanse for igangsetting av fødsel en gang i siste halvdel av januar, da jeg mistet jenta mi i uke 27 i februar i år pga morkakesvikt. Men der er jo ingenting bestemt, først må jeg komme meg over IKM [emoji28]
Gleder meg til å bli bedre kjent med dere :) [emoji173]️

Hipp hipp hurra og gratulerer så mye med ny spire! Så herlig at det klaffet nå :Heartred Hjertelig velkommen hit til oss :happy093

Trist å høre om jenta di❤️ hjertelig velkommen til oss og gratulerer med spiren ❤️ :-)

Gratulerer og velkommen hit:Heartpink

Våger å snike meg inn til dere etter flere positive strimmeltester og digital i dag :D
Menstermin er 31/01, men utifra temping blir det 03/02, så blir vel å henge litt i begge forum (er jo menstermin som gjelder fram til oul uansett).Tror likevel det er en større sjanse for igangsetting av fødsel en gang i siste halvdel av januar, da jeg mistet jenta mi i uke 27 i februar i år pga morkakesvikt. Men der er jo ingenting bestemt, først må jeg komme meg over IKM [emoji28]
Gratulerer med spiren! Trist at du mistet lille jenten din :(

Trist å høre om barnet ditt :Heartpink
Gratulerer så mye med positiv test!
Håper det beste for den lille og deg :)

Back
Topp