Så gøy daHihi ja, vi er visst litt for skravlete til å gi oss med det første![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy daHihi ja, vi er visst litt for skravlete til å gi oss med det første![]()
![]()
Ja det har viHei heier ikke like mye innom selv lenger. Blir liksom ikke like god tid til det lenger. Gøy å høre fra deg igjen (selvom jeg har vel snakket såvidt med deg på fb
).
Ja jeg er nok litt oftere der jeg og. Er rett og slett enklere. Og her skravler de så at jeg har ikke sjans å følge medJa det har vier litt innom der
har vert lettere der enn å gå inn her
det er jo en helt annen app
![]()
Ja det er det åJa jeg er nok litt oftere der jeg og. Er rett og slett enklere. Og her skravler de så at jeg har ikke sjans å følge med![]()
hehehe. Men jeg er innom å kikker stadig vekk da
![]()
Hei heiHei!det var lenge siden!
Alt bra med dere?
Hei heija Alt er bra
litt trøtte men
med dere da?
jeg må bli flinkere til å komme inn her nå
![]()
Uff til tider ja :/ i natt var vi bare oppe 5 ganger så i nattmat det en fin nattMye våken på natta?
Ja, satser på å se litt mere til deg![]()
Vi har det fint! F er en snill jente som sover natten rundt, spiser masse grøt og er i grunn bare blid og fornøyd![]()
Uff til tider ja :/ i natt var vi bare oppe 5 ganger så i nattmat det en fin natt![]()
Åååh så deilig daflinke hun er
![]()
Det er litt slitsom, men når man er vandt til å stå opp mye mer så er det sykt deiligSåpasshørtes litt slitsomt ut!
spiser han grøt?
Ja, veldi flink!maks flaks denne gangen og, selv om hun er mere morgenfugl enn det storesøster var.. Men så lenge man går sove om natta gjør det ingenting
![]()
Det er litt slitsom, men når man er vandt til å stå opp mye mer så er det sykt deilig![]()
Ja den ser jeghvor tidlig er hun oppe? Er er det mårning mellom 6-7
![]()
Oj for en luksusHehe, hun er våken i 7 tiden... Men til sammenligning sov storesøster gjerne til 9-10-11 når hun begynte å sove rundt.. Men har uansett ikke noen verdens ting å klage på![]()
<3 jammen var det godt å være tilbake åDu har vært savna her inneVar innmari koselig med oppdateringen
![]()
Enig! Var mye borte i desember-februar, selv. Var mest bare innom og leste. Men tatt seg opp igjen nå<3 jammen var det godt å være tilbake åå så kjekt å se altså mange enda er her
![]()
Så braEnig! Var mye borte i desember-februar, selv. Var mest bare innom og leste. Men tatt seg opp igjen nå![]()