Hei jenter :)

CS85

Betatt av forumet
Himmelbarn
Liten oppdatering fra meg. Ligger nå på sykehuset og venter på at pillene skal fungere, så fostersekken skal komme ut.
I løpet av uka som har gått, fra vi fikk se reka som ikke lenger hadde et hjerte som slo, så har fosteret blitt borte.
Var på ul her på gyn i går, og var ikke engang rester der. Noe alle syns var litt rart siden det var 1 uke siden vi så reka inni der, og jeg ikke har hatt noe som helst koagulert blod.

Men ja, nå ligger jeg her. Er på min 2 time, og merker ikke så mye som en murring.
Føler meg egentlig ikke så trist nå, bare sliten....veldig sliten. Har vært en hard fysisk og psykisk påkjennelse.
Har snakka ned legen, for hadde en kjempe reaksjon i går, hvor jeg spøy og besvimte. Så legen mener kroppen min er så sliten at den sliter med sorgreaksjonen.

Men ja, min lille oppdatering til dere :)

Da har kroppen din gjor en bra opprydding selv :) håper resten går så bra som det kan gå. Ta vare på deg selv, å husk, det er lov å gråte. Jeg gikk igjennom det samme i sommer, å angrer på att jeg ikke tok meg tid til å sørge. masse lykke til i fremtiden ❤

Jeg gikk gjennom det samme for 3 år siden. MA oppdaget på ul i uke 12. Fosterdød ca uke 9+5. Og foster og alt var inntakt. Ingen blødninger Etc. Måtte på sykehus og til slutt i narkose. Det var knalltøft! Men, har nå en frisk liten mini på 2 år. Og mange blir fort gravide igjen etter en SA/MA. Men anbefaler også å ta litt tid etterpå å sørge om du trenger det. Ingen tvil om at dette er tøft!

<3 Lykke til. Håper det går så greit som det kan. Ta vare på seg selv <3

Liten oppdatering fra meg. Ligger nå på sykehuset og venter på at pillene skal fungere, så fostersekken skal komme ut.
I løpet av uka som har gått, fra vi fikk se reka som ikke lenger hadde et hjerte som slo, så har fosteret blitt borte.
Var på ul her på gyn i går, og var ikke engang rester der. Noe alle syns var litt rart siden det var 1 uke siden vi så reka inni der, og jeg ikke har hatt noe som helst koagulert blod.

Men ja, nå ligger jeg her. Er på min 2 time, og merker ikke så mye som en murring.
Føler meg egentlig ikke så trist nå, bare sliten....veldig sliten. Har vært en hard fysisk og psykisk påkjennelse.
Har snakka ned legen, for hadde en kjempe reaksjon i går, hvor jeg spøy og besvimte. Så legen mener kroppen min er så sliten at den sliter med sorgreaksjonen.

Men ja, min lille oppdatering til dere :)
Da var cytotec nr 5 og 6 i kroppen. Skjer ikke noe her. Så tror de begynner å bli utålmodige

Takk for at du oppdaterer oss. Skjønner så godt at du føler deg både fysisk og psykisk helt utslitt. Håper det snart er over og at du får den støtten og tiden du trenger fra de rundt deg i tiden som kommer sånn at du i ditt eget tempo og på din egen måte kan legge dette bak deg.

Måte på så uflaks...håper det setter i gang snart så du får begynt prosessen med å fordøye alt...! Vondt å høre om dette, sender deg nok en varm, god og trøstendes klem <3 livet er blodig urettferdig noen ganger...

Å så trist. Beklager så mye. Håper du får ro i julen og at du får tid til å slappe av og bearbeide. Føler med deg!

off så trist. Masse lykke til, håpe det går bra. stor klem <3

Så utrolig trist :(
Du virker utrolig sterk men når du orker og kroppen din orker, så tillat deg selv og sørge <3

Ønsker deg så masse lykke til videre <3

Da ligger jeg på sengeposten. Er til observasjon. Kommet to kjempeklumper og blør mye. Er kvalm, så de prøver å få i meg litt rista loff.

Så får vi se når jeg kommer meg hjem i dag.

Back
Topp