Hei jenter :)

Fru.Kongshaug

April 2013s nerd!
VIP
Da ser det ut til at jeg joiner her da!
Fikk positiv test i går, og etter UL på sykehuset i dag viste det seg at jeg jaggu er over 12 uker!
Fikk termin 26 februar, så da blir det februar barn på meg denne gang uansett siden jeg skal ha KS.

Jeg er fjerdegangs, så dette er ikke ukjent. Dog, 3 svangerskap med hyperemesis og bekkenplager fra helvette...og denne gang har jeg null plager! :D

Da ser det ut til at jeg joiner her da!
Fikk positiv test i går, og etter UL på sykehuset i dag viste det seg at jeg jaggu er over 12 uker!
Fikk termin 26 februar, så da blir det februar barn på meg denne gang uansett siden jeg skal ha KS.

Jeg er fjerdegangs, så dette er ikke ukjent. Dog, 3 svangerskap med hyperemesis og bekkenplager fra helvette...og denne gang har jeg null plager! :D
Gratulerer så masse og velkommen til oss :D

Men snakk om å bli kasta uti det? :) Så deilig å være symptomfri..

Gratulerer så mye og velkommen! Hadde du ingen mistanke? :O

Null symptomer, og mange negative tester. Så legene regnet med stress og ustabil syklus.
Siste negative test var i uke 10 vistnok.

Samboeren er sjokkert, jeg fikk panikk :P

Null symptomer, og mange negative tester. Så legene regnet med stress og ustabil syklus.
Siste negative test var i uke 10 vistnok.

Samboeren er sjokkert, jeg fikk panikk :P
Så utrolig spesielt! Og veldig spennende! Haha, kan tenke meg det var litt av et sjokk ja. Jammen flaks dere fant ut av det i det hele tatt. ;)
Deilig med lite symptomer da! Hvor gamle er barna du har fra før?

Så spennande :) og på ein måte såå deilig å sleppa bekymra seg og væra dårlig i heile første trimesteret :) de har heldigvis fortsatt god tid på å fordøya nyheten ❤️ hva har dere fra før og alder :) venter selv nr.5 :) har fire guta fra før :)

Kjære vene så gøy da! :-) jeg fant ut at jeg var preggo sist i uke 8+6 haha. Deilig at du har null plager nå! Håper det holder seg :-)

Så spesielt!:) hadde blitt sjokket jeg også.
Hvorfor slo ikke testen ut?
Bra dere tok ul da, så ikke dere gikk rundt å tenkte dere var 4 uker på vei istedenfor 12 :P

Oi! Så spesielt! Men gratulerer såå masse og velkommen hit til oss!! :-)

Velkommen til oss

Back
Topp