Hei jenter

anngeley

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Vi trenger ny tilleggsansvarlig her på d skjulte forumet :( Stakkars Iza mistet i natt, så lurer på om det er noen som kunne tenkt seg å ta over for henne?

Jeg har desverre ikke mulighet til det oppi alt annet med studietid, jobb og bonus barna her og der :/

I tillegg tørr jeg ikke om det skulle gå galt igjen her :/
Håper noen kan melde seg frivillig sånn at Iza slipper å tenke mer på det oppi alt sammen :( <3

Varme tanker og trøste klem til deg Iza <3

Uff så trist og lese :( Mange klemmer og tanker går til henne! <3

Håper noen melder seg. Jeg har nok med temintråden, studier og barn, men håper noen andre vil ta på seg oppgaven.

Fikk med meg dette...så trist:(

Det er jo virkelig ikke noe hun skal tenke på og stresse med nå. Hun har nok annet nå...<3<3

Jeg tar det lett, om ingen andre gjør. Null stress:)

Fikk med meg dette...så trist:(

Det er jo virkelig ikke noe hun skal tenke på og stresse med nå. Hun har nok annet nå...<3<3

Jeg tar det lett, om ingen andre gjør. Null stress:)

Så bra om du vil ta det <3
Tenker på så Iza9 slipper å tenker mer på det! :)

Jeg er sykemeldt og har god tid om dagene, kan godt ta over. Men trenger opplæring, da jeg ikke vet hva jeg skal gjøre.

Iza, alle gode tanker til deg, det var veldig trist å høre:Heartbigred

Jeg er sykemeldt og har god tid om dagene, kan godt ta over. Men trenger opplæring, da jeg ikke vet hva jeg skal gjøre.

Iza, alle gode tanker til deg, det var veldig trist å høre:Heartbigred

Er vel bare å sende en mld til Tamara. Så forklarer hun deg;) Folk som vil ha tilgang til skjult forum gir beskjed til deg via pm. så må du gi beskjed til Tamara slik at hun gir tilgang. Er vel sånn det fugerer om jeg har skjønt riktig;)

Åhnei, stakkar Dette var trist å lese..

Back
Topp