Hei jenter!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Tone

Guest
Som dere kanskje ser har det kommet en moderator til inn hit på oktober som har startet en ny "velkommen-tråd" - moderator Heidi. :)

Hun kommer til å ta over for meg etterhvert, da jeg går ut i fødselspermisjon fra forumet om halvannen uke (vi overlapper nok hverandre neste uke tenker jeg) ;)

Det har vært en glede å følge dere hit, ta vel i mot Heidi! :D

Og dere..

Lykke til med fødsler og spedbarnstiden! :D

...litt trist at jeg ikke får følge dere helt inn, men ønsker dere alle alt godt :)

Oi lykke til med fødsel og alt. Koselig og hatt deg her.

Sent from my GT-I9305N using BV Forum mobile app

Åh lykke til i permisjonen! Kos deg masse <3

-Fra appen-

Som dere kanskje ser har det kommet en moderator til inn hit på oktober som har startet en ny "velkommen-tråd" - moderator Heidi. :)

Hun kommer til å ta over for meg etterhvert, da jeg går ut i fødselspermisjon fra forumet om halvannen uke (vi overlapper nok hverandre neste uke tenker jeg) ;)

Og dere..

...litt trist at jeg ikke får følge dere helt inn, men ønsker dere alle alt godt :)

Lykke til med fødsel og permisjon :-)

Li

Og dere..

Masse lykke til med fødsel!

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Back
Topp