Hei jenter :)

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Jeg var her inne i starten da alle ble gravide, men måtte til utskrapning i uke 9... Driver å følger med hva som skjer her inne likevel, kjempe spennende nå når d næremer seg termin :D Har heldigvis klart å bli gravid igjen. er 6+1 og HÅPER det går bra denne gangen.. Alle gode ting er 3 ;)

Masse lykke til damer i tiden som kommer....

Gratulerer med ny spire! Håper den klamrer seg fast!!! :)
Lykke til!!! ❤❤

Jeg er 34+4. Høygravid i morgen!! :D Tiden har gått utrolig fort! Nå gleder jeg meg til å møte prinsessa. ❤
Begynner å bli litt tungt nå og ser fram til å bli ferdig. ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg var her inne i starten da alle ble gravide, men måtte til utskrapning i uke 9... Driver å følger med hva som skjer her inne likevel, kjempe spennende nå når d næremer seg termin :D Har heldigvis klart å bli gravid igjen. er 6+1 og HÅPER det går bra denne gangen.. Alle gode ting er 3 ;)

Hei :-) husker deg veldig godt !!! Har det gått bra med deg i ettertid? Glad du er på vei igjen . Skal krysse fingerene for deg!! Jeg er 32 uker på vei nå og begynner å merke tyngden i denne varmen . Håper du slipper unna kvalme og andre ubehageligheter og at du kommer deg fint gjennom dette svangerskapet.

Sent from my iPhone using BV Forum

Hei :) husker deg veldig godt !!! Har det gått bra med deg i ettertid? Glad du er på vei igjen . Skal krysse fingerene for deg!! Jeg er 32 uker på vei nå og begynner å merke tyngden i denne varmen . Håper du slipper unna kvalme og andre ubehageligheter og at du kommer deg fint gjennom dette svangerskapet.

Takk, ja har gått greit igrunn.... Klarer selvsagt ikke senke skuldrene denne gang, men testene var myyye sterkere enn sist, så satser påå d lover bra :) Skal å ul 12.august, og dagene går ik fort nok! :P masse lykke til m fødsel.. Satser på d går som en drøm ;)

Så bra :) gratulerer :)

Satser på at det går bra denne gangen ! Her var iallfall alle gode ting 3 ;)
Lykke til !!

Så hyggelig å høre K.L.! :D :D
Og veldig hyggelig at du kommer og oppdaterer oss ;)
Når er det termin nå da? Mars/april? Krysser fingrene for at alt går bra denne gangen!
Hadde også en MA forrige sommer, men alt har gått fint denne gang. Var veldig nervøs i begynnelsen men tok noen ekstra ul og kjøpte meg doppler så jeg kunne følge med og det hjalp veldig. Etterhvert så slapp de verste bekymringene taket og jeg har kunnet nyte svangerskapet fordiom :) Håper du klarer å gjøre det samme :)

Så hyggelig å høre K.L.! :D :D
Og veldig hyggelig at du kommer og oppdaterer oss ;)
Når er det termin nå da? Mars/april? Krysser fingrene for at alt går bra denne gangen!
Hadde også en MA forrige sommer, men alt har gått fint denne gang. Var veldig nervøs i begynnelsen men tok noen ekstra ul og kjøpte meg doppler så jeg kunne følge med og det hjalp veldig. Etterhvert så slapp de verste bekymringene taket og jeg har kunnet nyte svangerskapet fordiom :) Håper du klarer å gjøre det samme :)
Ja, termin blir i slutten av mars :) Så bra å høre at alt har gått bra... Jeg kommer nok til å senke skuldrene så lenge jeg ser en spire med bankende hjerte på tidlig ul..... Alt har jo gått bra med de 2 andre, og da og var alt bra på tidlig ul, så satser på reprise av det :p

Ja, termin blir i slutten av mars :) Så bra å høre at alt har gått bra... Jeg kommer nok til å senke skuldrene så lenge jeg ser en spire med bankende hjerte på tidlig ul..... Alt har jo gått bra med de 2 andre, og da og var alt bra på tidlig ul, så satser på reprise av det :p

Ja det er jo ofte det mest kristiske punktet :) Veldig hyggelig at det klaffet igjen i hvert fall :) Også får du både barnehageplass og slipper å gå høygravid denne varme sommeren :p

Gratulerer så mye :)

Så fantastisk at du er gravid på ny ☺ Gratulerer!!!
Hos meg var alle gode ting tre ♡ Så det er det nok for deg nå - stoler på ordtaket!
Venter ei snuppe og har kommet over i uke 32! Veldig spent fremover, siden jeg utviklet alvorlig svangerskapsforgiftning forrige gang i uke 33.

Masse masse lykke til videre og du SKAL få se et bankende hjerte på ul ♡

Så herlig at du er gravid igjen!!!! :)

Og så hyggelig at du stikker innom og oppdaterer oss......

Så fantastisk at du er gravid på ny ☺ Gratulerer!!!
Hos meg var alle gode ting tre ♡ Så det er det nok for deg nå - stoler på ordtaket!
Venter ei snuppe og har kommet over i uke 32! Veldig spent fremover, siden jeg utviklet alvorlig svangerskapsforgiftning forrige gang i uke 33.

Masse masse lykke til videre og du SKAL få se et bankende hjerte på ul ♡
Får håpe du sliper sf denne gangen!!!! Holder med 1 gang..... :) og ja, jeg SKAL det... ;)

Masse lykke til i svangerskapet :) vår baby er jo perfekt :)

Gratulerer så masse :) Vi er mange som har måttet gjennom litt for å få en liten en hos oss til slutt, men heldigvis går det oftest bra til slutt :) Masse lykke til på ul :D

Back
Topp