Hei jenter ^^

lille_mjau

Gift med forumet
Augustlykke 2015
Ville bare oppdatere litt. Har hatt noen tøffe uker hvor alt bare har balla på seg.
Jeg tok tak i kjæresten min og sa at han var en drittunge som slo opp med meg over melding. "Jeg er IKKE enig i avgjørelsen din, sett deg ned og prat med meg, så skal jeg fortelle deg om alt som har skjedd med meg". Jeg tror ikke han har forstått at det å komme ut av et voldelig forhold (meg og barnefaren til Arabella) har gjort meg innesluttet og gjør det vanskelig å stole på menn pluss å leve på fattigdoms grensa har gjort meg usikker og deprimert. Jeg er fult klar over fortiden hans og alt han har gått igjennom og derfor er det sårt at han ikke "ser" meg.
Mine dager etter bruddet var bare tårer og jeg klarte ikke spise eller fungere. Nå har vi en dialog igjen og skal prøve på nytt. Jeg skal bli flinkere til å snakke og dele og han skal slutte å overanalysere alt. Vi er vel litt "skada" begge to.

Håper at dere koser dere med små nurk i magen, jeg unner dere det. Det blir nok min tur igjen en gang (etter utdanninga mi er ferdig).
Takk for all støtte og takk for gode ord. Dette forumet er virkelig en plass hvor man føler seg inkludert og godtatt.

Stor klem til alle sammen.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg kjenner ikke til historien din, men sender deg en påskeklem, og håper at alt ordner seg for deg :) brudd er alltid tøft, og håper dere får det bra igjen :) er foressten helt enig med deg ang forumet her. Flotte damer og masse støtte å hente :)

Bra at dere har fått snakket ut.
Husk at det som ikke knekker deg, gjør deg sterkere!!
Ønsker deg all lykke til videre.
klem

Veldig mange har noe i bagasjen som kan ødelegge for fremtiden dersom vi ikke er flinke å være åpne og ærlige om tanker og følelser. Det å tørre å si ifra og tørre å lytte hjelper mye. Glem aldri at de fra fortiden ikke er de samme som i nåtiden, og fortjener derfor blanke ark og ikke pes for noe de ikke har noe med. Det er litt for enkelt å alltid skylde på fortiden isteden for å gå ut av seg selv og se hvordan ting ses utenfra. ;) hilsen en som skjønner ;)

Sende mange gode klemma, og ønske deg ein god påske :)

Så bra dere har fått snakket ut! Har tenkt masse på deg!

Påskeklem på vei :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Stor klem fra meg og, så godt å høre at dere gir det en ny sjanse etter det dere har vært igjennom. Det er så utrolig viktig å snakke sammen, og å være innstilt på at enkelte ting må jobbes med. Ta vare på hverandre :Heartred

Godt dere har snakket ut! Håper det løser seg til det beste for dere alle tre! Du er alltid velkommen hit veit du :)

Back
Topp