Hei jenter

Babyboom

Forumet er livet
*MIA*
Har bare er spørsmål :) er det mange av dere som har vært på flere ultralyder etter oul og fått vite et annet kjønn enn på oul ? Jeg var på oul på torsdag og ho var veldig dyktig ho som tol ultralyd og ho viste tydelig kjønnslepper og at
Det var en jente :) jeg har to gutter fra før
Så da er det jo kjekt med en jente :) jeg var forresten på dette forumet men mistet i mai og er nå over 19 uker på vei :) ønsker dere lykke til med fødsler :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg var på ny UL ca 3 uker etter OUL pga de klarte ikke å få bra nok bilder da jeg var på OUL, men fikk da beskjed om at det er gutt (fikk samme beskjeden på OUL også da) :) MEN de sier jo aldri 100% sikkert da ;)

Masse lykke til!!

Har vært på 3-4 ul på mine to første barn. Samme beskjed alle gangene.. ;-) og riktig hadde dem også :-)

Hadde derimot en venninne som fikk beskjed om jente på 3 ul.. Og ut kom det en gutt..:-P
Så man kan aldri være 100%, men de har jo som oftest rett da..;-)

Nja.. Fikk 75% sjanse for jente på første. Andre gangen rakk de ikke å sjekke (glemte det vel) og tredje gang gikk det ikke å se. Så ble ikke noe klokere til tross for flere ultralyder gitt ;)

Så kjekt at du nesten er halvveis må :) lykke til videre! Jeg har fått vite jente tre ganger i dette svangerskap så er rimelig sikker på jente.. Så kan ikke hjelpe med spørsmålet ditt ;) sist sa hun på den ordinære at hun trodde jente, så angret hun seg og var ikke sikker. Ut kom jente iallefall :)

Back
Topp