Hei jenter

mayaen80

Juni12s multitasker
Mailykke <3
VIP
Himmelbarn
Jeg hang her inne for ett par år siden da jeg jeg drev med ivf forsøkene mine. Er nok kommet veldig mange her inne siden da.
Hadde så smått begynt å forberede med psykisk til nytt fryseforsøk. Hadde tenkt å ta et forsøk på nyåret, når jeg er ferdig på skolen...

MEN... For ett par uker siden ble alt snudd på hodet..
Tr var forsinket og jeg tenkte jeg bare skulle teste for moroskyld, og jammen var den ikke positiv.

Jeg er gravid med hjemmelaget mirakel:) får bare håpe den klorer seg fast til mai mnd..

Ønsker dere alle lykke til:)

Klem

Åååh, FANTASTISK!! Gratulerer så masse! :) Virkelig en gladnyhet! Artig at man kan lese om slike historier her inne på forumet:)

husker deg godt:) Gratulerer med hjemmelaget mirakel

Husker deg også godt;-) gratulerer så mye! Det var utrolig gode nyheter:-)

Huskar deg og godt! Gratulera så masse med heimelaga mirakel! Måtte spira klore seg godt fast! Masse lykke til på ferden! Eg lykkast eg og til slutt:) Ein av mine to aller siste fryseegg hos Hausken slo til:) Ventar ein gut i januar:)

Gratulerer så masse! Det fortjener du!! Godt at det ble før da :)

¨Så gøy :)

Husker deg jeg også! ;) Grattis da!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Huskar deg og godt! Gratulera så masse med heimelaga mirakel! Måtte spira klore seg godt fast! Masse lykke til på ferden! Eg lykkast eg og til slutt:) Ein av mine to aller siste fryseegg hos Hausken slo til:) Ventar ein gut i januar:)
Gratulerer så mye:)

Hei, mayaen80, koselig å se deg her inne igjen, og spesielt med slike flotte nyheter! Gratulerer så mye og lykke til videre med svangerskapet!

Takk for det! Masse lykke til md svangerskapet! :)

Back
Topp