Hei jenter!

linusisvingen

Forumet er livet
Hvordan går det med dere? har vært litt redd for å poste denne tråden, jeg vet at det kan vært sårt for dere å høre det jeg nå skal fortelle.
Jeg fikk min lille prins på andre icsi forsøk, totalt 3 innsett. han er nå blitt 7 mnd alt, og er en liten hjerteknuser =)
Ettersom vi sleit sånn med å få han, har vi ikke brydd oss om prevansjon, da min kjære har veldig dårlige svømmere.
Overraskelsen var derfor STOR når jeg i forrige uke fant ut at jeg er gravid! Termin blir i februar 2014. Jeg er ganske nervøs, iom at jeg har mistet 2 ganger før.
Ser det fortsatt dessverre er noen kjente navn her inne, skulle så gjerne ønske at dere hadde flyttet over i terminforum! Er sikkert en mager trøst, men jeg er ofte innom her bare for å se hvordan det går med dere, jeg bryr meg virkelig om dere!
Håper jeg ikke har trampa på noen tær nå, men at det kanskje kan gi litt inspirasjon å høre en solskinnshistorie. Mirakler skjer, og dere kommer alle til å bli mammaer en vakker dag, på den ene eller andre måten!

Veldig glad i dere=)

PS: Det er forresten jeg som er tidligere linusisvingen ;)

Gratulere :)
Er kjekt å høre gode historier :)

Klem :)

Hei linusisvingen :) Så utrolig moro med en oppdatering fra deg!! Og gratulere med spire i magen :) Nå kan jeg bare snakke for meg selv, men jeg syns bare det er helt fantastisk når noen som har strevd med å få barn blir gravid !! Vi trenger solskinnshistorier her inne vet du !! Mine tær ble aldelsesikke tråkket på hverfall , jeg ble bare veldig glad på dine vegne :)

kjære søte hestehoven, er du her enda??? Nå syns jeg virkelig at det skal bli deres tur snart! Det har dere fortjent. Og tusen takk for støtten jeg fikk av dere når det sto på som verst her.....;) Krysser alt jeg har av fingre og tær for at det klaffer for dere på neste forsøk ;)

Så koselig å se deg her igjen, og for en herlig historie du kommer med! Du skal ikke være redd for å fortelle om slike gleder her inne, det er bare positivt å høre om hver og en som lykkes, for det gir håp om at det faktisk er mulig! Gratulerer så mye, og masse lykke til med svangerskapet! Nå ble jeg glad!

Så koselig, gratulerer så masse :)

For en herlig solskinnshistorie ♥

Det må du ikke være redd for å skrive, det hjelper faktisk på å lese slike historier ♥

Gratulerer så masse ♥
--------------------------------
☆ vår tur snart?? ☆

herlig å høre om slike historier...det gir håp, selv det "umulige" er mulig... mirakel at det ble hjemmelaget :)
gratulere så masse

Gratulerer så mye med et hjemmelaget mirakel! Utrolig moro når folk her inne fikser jobben selv, og spesielt når det kommer helt uventet. Er ferdig med forsøk selv, men tenker uansett at gledelige historier, som din, kun må være av det gode å lese for damene her inne. Håper du får en fint svangerskap!

Hei linusisvingen! Så hyggelig historie - og gratulerer så mye med en ny spire!! Det er godt å høre slike historier fra andre "slitere", det gir håp :-)

Så kjekt at du har en solskinnhistorie.. Vel fortjent.. Håper mange mange andre kommer med spirer i magen gjennom året, for det fortjener dere alle.

Selv har jeg en gutt på 3 år og en jente på 3 mnd laget hos Klinikk Hausken..

Gratulerer så mye:)

Åååå så koselig å se deg igjen :)
Ekstra stas med den hjemmelagde spiren, gratulerer så mye :D

Gøy at du er på februar - der er jeg også nå :) Mange ass.bef jenter der nå :D
Vi er nær også, ser på tickeren din at du er tre dager lengre enn meg - det blir gøy å følge hverandre :)

Kjenner svært godt den tanken på at man nesten ikke tørr å si det, at man endelig er gravid, for man vet så inderlig godt hvordan det er å sitte på den andre siden. Men så kan man ikke undergrave seg selv heller, uansett hvilken side man står på ;)

Åååå så koselig å se deg igjen :)
Ekstra stas med den hjemmelagde spiren, gratulerer så mye :D

Gøy at du er på februar - der er jeg også nå :) Mange ass.bef jenter der nå :D
Vi er nær også, ser på tickeren din at du er tre dager lengre enn meg - det blir gøy å følge hverandre :)

Kjenner svært godt den tanken på at man nesten ikke tørr å si det, at man endelig er gravid, for man vet så inderlig godt hvordan det er å sitte på den andre siden. Men så kan man ikke undergrave seg selv heller, uansett hvilken side man står på ;)
Tusen takk! Ja, jeg har sett deg der!!! Utrolig kjekt at dere har lykkes igjen!!! Håper spiren klamrer seg godt fast denne gangen =) Ja, vet dessverre hvordan det er å stå på andre siden..... men da jeg var der selv likte jeg godt å lese historier om de som lykkes tross alt - så jeg tok sjansen ;)

Back
Topp