Hei jenter :)

Lykkelig09

Flørter med forumet
Jeg var på første kontroll i uke 7. Har fått time til ultralyd 8juli. Er det nødvendig med kontroll før ultralyden? Husker ikke hvordan det var med førstemann :)

Det er ikke nødvendig om svangerskapet er normalt, du har tatt de nødvendige blodprøvene og målt blodtrykk og slikt og du ikke trenger ekstra oppfølging :)

Takk for svar :) Ser det er så mange som har vært på flere kontroller, så ble litt usikker.

Blodprøver bør vel bli tatt rundt uke 12! Iallefall det både lege og jm her sier!

Blodprøver bør vel bli tatt rundt uke 12! Iallefall det både lege og jm her sier!
Jeg tok blodprøvene i uke 7, er det noe grunn til at disse egentlig bør tas i uke 12?

Jeg tok blodprøvene i uke 7, er det noe grunn til at disse egentlig bør tas i uke 12?
Jeg fikk beskjed om at det ikke var vits å ta de før i uke 12, pga noe stoffer +++ som ikke blei danna før da!
Var hos legen i uke 10, og det var han som sa det til meg. Var hos jm i uke 14, og blei spurt om blodprøver var tatt, for viss ikke måtte hun gjøre det da, som i "siste liten"... Noe mer aner ikke jeg;)

Jeg fikk beskjed om at det ikke var vits å ta de før i uke 12, pga noe stoffer +++ som ikke blei danna før da!
Var hos legen i uke 10, og det var han som sa det til meg. Var hos jm i uke 14, og blei spurt om blodprøver var tatt, for viss ikke måtte hun gjøre det da, som i "siste liten"... Noe mer aner ikke jeg;)
ok ;) Satser på at legen min har peiling på hva hun gjør, selvom jeg stusset litt på at de ble tatt så tidlig ;)

Back
Topp