Hei jenter!

miss piggy

Gift med forumet
Hvordan går det med dere? Formen bra?

Her har jeg vært rimelig fraværende i det siste på grunn av at jeg har vært helt utslitt. Har rett og slett ikke orka noen ting.. jobb, mann, barn og aktiviteter har tatt alt av energi fra meg og det kjennes godt på kroppen!
Forhåpentligvis blir det bedre framover da jeg har vært til legen og jeg fikk sykmelding 2 dager i uken for å kunne dra til fysioterapi, noe som skal bli veldig godt :-) begynner på fysioterapi allerede neste torsdag og 2 ganger i uken framover!

Håper alle her inne har det bra! :-)

Kjedelig at formen din ikke er helt på topp! Håper litt sykemelding hjelper på :)

Her er formen god egentlig, ikke trøtt og uggen like ofte lenger, men plages av magen som overhode ikke vil samarbeide :P

Formen er helt ræva her.... Egentlig vært relativt fin i formen frem til denne uka.... Nå er jeg gørr trøtt,sliten,kvalm,hodeverk,vondt her å der...:-( har nok jobbet litt for mye i det siste så nå reiser vi til Danmark til lørdag på en mini ferie! Blir godt!!!! Håper å få slappet av litt da!

Så godt du får sykemelding! Er ikke noe gøy når man føler seg helt tappet! Håper du får god effekt av å gå til fysioterapi:)

Back
Topp