hei jenter :)

michelle85

Flørter med forumet
e inne å ser litt innimellom og syns d e litt skummelt ennå og melde mg heilt inn her. E bare 6+5 så eg har isje termin før i begynnelsen på januar men han/hu kommer før jul uansett :) så vett d blir en desember baby om alt går bra. har opplevd en go del det siste halve året. mista gutten vår for 5.5 mnd ca pga morkaka løsnet i uke 31 så syns dette e veldi skummelt men håpe eg blir værende og at d går rette veien denne gong :) ville nå bare sei hei og håpe eg blir bedre kjent med dokk alle :) håpe alle har hatt en flott helg :)

Huff, så trist:(:( Vi satser på at det går bra denne gangen ja! Masse lykke til og velkommen hit!

Velkommen her! Veldig trist du har måtte oppleve det, håper du får god oppfølging denne gang og at alt går bra!
Syns graviditeten kan være litt skummelt selv, da jeg bare kom til uke 24 sist, men alt gikk bra heldigvis :)

takk takk :) håpe virkelig d går bedre denne gongen :) blir nok veldi skummelt når eg kome like langt så sist men nå e først å fremst de 12 første ukene viktigst :) ska på ul 24 mai så glede mg t d :)

Gratulerer og velkommen :) Trist å høre hva du har gått gjennom :( Håper det går bra denne gangen <3

Back
Topp