Hei jenter

  • Trådstarter Moderator Kjersti
  • Opprettet
Siden formen er veldig varierende så blir det nok bare å slappe av. Men Skal prøve å komme meg på sånn skole grand Prix idag. Ene tantejenta mi skal opptre.
 
Det blir nok gøy :) Håper formen din blir bedre snart! :)
 
Jeg skal på fest i dag :) Heldigvis er det et stykke unna, så jeg slipper unna med å være sjåfør :)
Synes det er litt tidlig å fortelle enda, siden jeg bare er 5+4 i dag :p
 
Ivmorgen skal jeg på fest. Og håper det ikke blir for mange spør hvorfor jeg ikke drikker.
 
Her blir det nok en avslappende helg med kafe., gå turer og nyte våren :) Ellers strikke og tvtid :) Ønsker alle en Go helg :-.)
 
Har ikke de store planene. Tenker nok at jeg skal ta meg noen turer :) Ellers blir det vell litt ting og tang i heimen som må gjøres.
 
Jeg er alene hjemme med snuppa mi, og vi skal ha jentehelg og bare koooose oss:)

God helg til dere alle sammen!
 
Har jobbehelg ;)
 
Bursdagsbesøk med guttungen i morgen midt på dagen, så litt retting (lærer av yrke) og søndag skal sønnen min og jeg på kino for å se den nyeste Pelle Politibil-filmen :smile
 
Planlegger utdrikningslag til min søster :) forloveren hennes bor i Sverige,så hjelper til med forberedelser og planlegging :)
Vi skal på spa/basseng og hotell for 1 natt. Middag og bare kose oss med en liten fest siden hun ikke er helt i form for tiden. Blir edru-fest for meg da :) men skal klare å skjenke bruden et par glass sprudle vin ;D gleder meg masse!
 
Planlegger utdrikningslag til min søster :) forloveren hennes bor i Sverige,så hjelper til med forberedelser og planlegging :)
Vi skal på spa/basseng og hotell for 1 natt. Middag og bare kose oss med en liten fest siden hun ikke er helt i form for tiden. Blir edru-fest for meg da :) men skal klare å skjenke bruden et par glass sprudle vin ;D gleder meg masse!
Det blir sikkert fantastisk gøy :)
 
Har besøk av svigerbror med dame! Har ikke fortalt noe enda, så håper ikke vi røper oss! :)
 
Back
Topp