mammantilPIA
Forelsket i forumet
Liten oppdatering fra meg: Jeg har ikke vært så aktiv her inne i det siste, mye sykdom i huset! Etter en tur på legevakta i går, går jeg nå på pencilin og cosylan og håper jeg snart skal få en god natts søvn. Jeg tror jeg snart hoster på meg hjerneskade!! De siste dagene har jeg fått kramper i livmora hver gang jeg hoster så noe måtte gjøres... Ellers kan jeg nesten ikke tro at vi er 17 uker på vei med tvillingene allerede
Tiden har gått utrolig fort tross ekstremkvalme til uke 15. Nå er det bare 10 dager til Ultralyden, kanskje får vi vite hva som sjuler seg i magen
Jeg har fortsatt en følelse på to jenter men det kan være fordi jeg har jente fra før da... Nå ser jeg ut som jeg er ca 23 uker på vei så jeg er litt spent på hvor dette skal ende hehe Jeg kjenner det dunker inni magen innimellom og det er så kos! 11 januar reiser vi til kanariøyene i 2 hele uker, det skal blir fantastisk! Bare kose oss å spise god mat
Håper dere koser dere med de voksende miraklene og at dere er i god form alle sammen!! 
Jeg har fortsatt en følelse på to jenter men det kan være fordi jeg har jente fra før da... Nå ser jeg ut som jeg er ca 23 uker på vei så jeg er litt spent på hvor dette skal ende hehe Jeg kjenner det dunker inni magen innimellom og det er så kos! 11 januar reiser vi til kanariøyene i 2 hele uker, det skal blir fantastisk! Bare kose oss å spise god mat