Hei jenter :)

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tonje
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Tonje

Guest
Jeg har hatt tråd tidligere om at jeg er vikar for Moderator Alice her inne :).
Jeg har nå funnet Velkommentråd og "våre viktigste tråder" frem fra trådhavet her inne på september 2012 :). Si ifra om det er noe jeg kan hjelpe med, noen tråder dere savner på topp osv :)

Flott Tonje, men vi må nok lage en ny.. da ingen av linkene er gyldige lengre :P

Skulle gjerne gjort det, men jeg og pc går ikke helt sånn bra sammen. Eller jeg er ikke så teknisk av meg, desverre :oops:

Flott Tonje, men vi må nok lage en ny.. da ingen av linkene er gyldige lengre :p

Ja, jeg fikk desverre beskjed om det etterpå. Da hadde jeg jo dyttet opp alle de andre trådene i samme slengen mens jeg lette.... sukk.... Det er jo noen sider å titte igjennom. Men skal dytte opp/sette som topptråder de jeg ramler over, så dere kan slenge de i en felles oversikt, også kan jeg slippe de igjen :).

Edit: kom på no lurt.. jeg limer inn link til trådene jeg tipper dere vil ha med under "viktigste tråder" så kan den som har laget tråden kanskje redigere den? Evt få laget en ny. Så kan jeg bare slette innleggene med linker etterpå :). Jeg skal prøve å hjelpe det jeg kan ihvertfall.

Back
Topp