Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Nå er det noen uker siden jeg har vært her inne.. Jeg er blitt sykemeldt og er så dårlig at jeg orker ikke sitte på data.
Men i dag har jeg en grei dag:)
Hvordan går det med alle sammen?:)
Heihei :) D va ikke nå arti å hør, e du kvalm å sånn, eller e d nå anna? E sjukmeldt æ å, hi vorri d ganske leng, pga ryggen/bekkenet, men jobbe ein dag i uka no, d e gått :)
Håpe du fort bli likar å kan nyt litt meir :)
Klæm
Heihei :) D va ikke nå arti å hør, e du kvalm å sånn, eller e d nå anna? E sjukmeldt æ å, hi vorri d ganske leng, pga ryggen/bekkenet, men jobbe ein dag i uka no, d e gått :)
Håpe du fort bli likar å kan nyt litt meir :)
Klæm
Ikke kjekt med vondt bekken. Det har jeg sist:/
Her er det foreløbig kun kvalme. Så håper det gir seg snart og at jeg kanskje endelig kan få oppleve et kjekt svangerskap:) har hatt to tunge før.
Ikke kjekt med vondt bekken. Det har jeg sist:/
Her er det foreløbig kun kvalme. Så håper det gir seg snart og at jeg kanskje endelig kan få oppleve et kjekt svangerskap:) har hatt to tunge før.
Hoff. der kvalm e forferdeli!! krysse all fingran æ har fer at d slepp fort å at du får kos dæ masse herre gangen. Va du kvalm å dårli d anner gangan å?
Spydd ein del me føtstemann æ, men herre gangen går d overraskende bra :)
Hoff. der kvalm e forferdeli!! krysse all fingran æ har fer at d slepp fort å at du får kos dæ masse herre gangen. Va du kvalm å dårli d anner gangan å?
Spydd ein del me føtstemann æ, men herre gangen går d overraskende bra :)
Forstår deg godt ,jeg slet en del med kvalmen jeg og :) men jeg har vert og tatt akupunktur og det hjalp meg kjempemasse ,ett lite tips til deg som jeg håper kan hjelpe deg og :)
Forstår deg godt ,jeg slet en del med kvalmen jeg og :) men jeg har vert og tatt akupunktur og det hjalp meg kjempemasse ,ett lite tips til deg som jeg håper kan hjelpe deg og :)