Hei JENTER :)

En tråd i 'Mai 2012' startet av verosus_88, 27 Sep 2012.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. verosus_88 Flørter med forumet

Hvordan går det med dere og de små? Hva gjør dere omdagen? :D

Jeg har endelig kommet i gang med trening igjen og det er sååå godt! :) Mye mer energi og ork til andre til når jeg får trent! :)

Nå er snart lillegull 5 mnd allerede.. synes tiden bare.. suuuser avgårde jeg! :P Men vi storkoser oss masse.. :) Skulle gjerne hatt noen å trille turer med men, er ikke så mange av mine venner som er hjemme med noen små nå.. de fleste er i jobb!

Jaja, neeie.. dere får ha en fin torsdagskveld :o)

2. LadyOnHeels Elsker forumet

hei :)

her går det fint.. vi er opptatt hver dag med babysang, åpen bhg, barsel treff +++ bianca har kiss, men er blitt bedre og har forhåpentligvis bare en time igjen hos manuell terapeut :D

ellers så begynner vi å glede oss til jul 

3. Fitness Forelsket i forumet

Ja trening gir masse energi og overskudd i en hektisk hverdag, så det er bra om man prioriterer å få til det! :-) Det har alt å si for meg hvertfall.

Tiden går kjempe fort selv om heller ikke jeg kjenner noen som er hjemme i permisjon nå. Dagene flyr likevel av sted, og vi koser oss masse. Lillemor er så snill, rolig og grei. Nå har hun imidlertid vært syk en periode, vært forkjølet i snart 3 uker, feber av og på i 1,5 uke og i går toppet det seg med utslett! Det resulterte i 3 legebesøk på en uke... Men de finner ingenting, tror det er et hissig virus som gir henne utslett. Stakkar liten.

4. muffinsdronningen Glad i forumet

tiden flyr ja.

her blir dte stort sett turer det går i. Jeg får trent en dag i uken. Prinsen begynner å få en tatt og elsker banan!

Del denne siden