Hei JENTER :)

verosus_88

Flørter med forumet
Hvordan går det med dere og de små? Hva gjør dere omdagen? :D

Jeg har endelig kommet i gang med trening igjen og det er sååå godt! :) Mye mer energi og ork til andre til når jeg får trent! :)

Nå er snart lillegull 5 mnd allerede.. synes tiden bare.. suuuser avgårde jeg! :P Men vi storkoser oss masse.. :) Skulle gjerne hatt noen å trille turer med men, er ikke så mange av mine venner som er hjemme med noen små nå.. de fleste er i jobb!

Jaja, neeie.. dere får ha en fin torsdagskveld :o)

hei :)

her går det fint.. vi er opptatt hver dag med babysang, åpen bhg, barsel treff +++ bianca har kiss, men er blitt bedre og har forhåpentligvis bare en time igjen hos manuell terapeut :D

ellers så begynner vi å glede oss til jul 

Ja trening gir masse energi og overskudd i en hektisk hverdag, så det er bra om man prioriterer å få til det! :-) Det har alt å si for meg hvertfall.

Tiden går kjempe fort selv om heller ikke jeg kjenner noen som er hjemme i permisjon nå. Dagene flyr likevel av sted, og vi koser oss masse. Lillemor er så snill, rolig og grei. Nå har hun imidlertid vært syk en periode, vært forkjølet i snart 3 uker, feber av og på i 1,5 uke og i går toppet det seg med utslett! Det resulterte i 3 legebesøk på en uke... Men de finner ingenting, tror det er et hissig virus som gir henne utslett. Stakkar liten.

tiden flyr ja.

her blir dte stort sett turer det går i. Jeg får trent en dag i uken. Prinsen begynner å få en tatt og elsker banan!

Back
Topp