hei jenter:)

lulan

Forelsket i forumet
i dag er det bere 21 dager ijen til termin:) kjenner jeg begynner å grue glede meg:) noen andre som føler på det samme? .) sist jeg va med legen so var hode festet seg, føler det er mye mindre beveglese etter det , noen som føler på det samme??
føler meg som den hønemora før babyn har kommet, er det bare meg??:P

Hei hei!
Har 13 dager til termin i dag jeg. Gleder meg masse til å treffe lillegutten min. Jeg fikk også beskjed om at hodet var festet på sist kontroll, og ja - jeg synes det er mindre bevegelse fra han nå - kan gjerne være en sammenheng.

Mener og huske Mathea var mye mer rolig da hodet var festet, men hu var ellers og veldig rolig i magen. Neline festet ikke hodet før fødsel, og Emmeth bei født på keiserlig vis! men på slutten er som regel barna litt mer rolig i magen pga det er trangt! Hvertfall vært sånn her!

Her er det 15 dager igjen! Sitter med samme følelsen som du! Ikke vært noe stresset tidligere i svangerskapet, men nå går jeg å tenker på alt mulig.. Her var også hodet så godt som festet på sist kontroll! Jordmor sa at det på slutten er trangt, så bevegelsesmønsteret endrer seg. Men det er rart hvor redd man skal være på slutten!

Ja, helt enig:) rart at man skal begynne å bekymre seg no. He for Go tid til å gruble :)

Jeg har 8 dager igjen :)
Hode til lille jenta har vært festet i over 5 uker nå, hun har vært mer aktiv den siste uken, tror nesten hun jobber seg lengre ned i bekkenet, har en del modningsrier de siste dagene, og nedpress og stikking...så jeg venter bare på at fødselen skal starte snart.

Jeg kjente litt på panikken for 2-3 uker siden, men nå har det gådd over, er nå 100% klar...går bare og venter og venter :)

ja er ikje noe særlig å gå å være små bekymra. liker i vertfall ikje å være det. .

Back
Topp