Hei jenter.

j02j06g09g13

Elsker forumet
Håper å havne her. Akkurat ferdig med mensen og dette blir vår 1pp. Har 3 barn fra før som alle satt på 1pp. Så håper vi er like heldige nå. :) Hvilken pp er dere i og nr i rekka prøver dere på? :)
 
Så spennende:) Håper det klaffer på første pp for dere nå også da!

Vi skal snart starte 1 pp (har mensen nå:))... Har en datter på snart to år fra før:)
 
Hei jenter! Så koselig! :) Her er vi også igang med 1pp. Krysser fingra for oss alle sammen. Håper vi henger her på maiforumet
 
Så koselig at det er flere som allerede smugkikker her inne,.
Hadde vært supert om vi kunne vært her alle sammen. :)
Var på treff og fikk god kontakt med de jeg var på termin gruppe med sist, kjempe koselig. :)

Da er det ca 1 uke til jeg må hoppe i høyet, veldig spent og teller ned. :D
 
Kjempespennende tid fremover nå:) Ca en uke til vi hopper i høyet også emoticon
SÅÅÅ spennende!!!!
 
Her skal de nærmeste dagene tilbringes i sengen så ofte som mulig!!emoticon emoticon
 
Hei jenter :) Har veldig lyst til å komme inn her! Vi har prøvd i snart ett år. Fikk positiv EL test i dag, men håper den holder seg positiv en dag eller to til, så mannen rekker hjem fra jobb før EL :p hehe.. Visst ikke får vi starte en ny pp med nytt mot :) Håper dere fine damer kommer dere inn på mai :) Lykke til
 
har akkurat startet på 2pp.. Har to gutter fra før på 2 og 4 år. Eldstemann satt på første forsøk og yngstemann på fjerde forsøk så håper det klaffer like fort denne gangen. Blir så utålmodig:. hehe
 
Dette er 2PP. Forrige syklus var på 44 dager, håper den kommer tilbake til normalen denne gangen. For vi reiser til Hellas på mandag og blir en uke - nå får jeg uansett uka etter sammen med min kjære også- så håper på å treffe EL og at vi får laget en Hellasbaby:D
 
så koselig at vi er så mange som sniker her inne :P vi er på pp1 etter pause, har vært prøvere siden desember 11. Håper at spiren sitter fort, er skikkelig spent! Krysser fingrene for at vi alle kommer inn hit :D
 
Vi er prøvere på nr 2 :)
Har hatt 2 sa i år, og har nettopp hatt vår første pp siden forrige sa, venter spent på å teste. Ikm er førstkommende mandag.... :)
 
Kjempe gøy at vi er så mange allerede. :D

I dag er eggløsning ifølge terminkalkulatoren. Jeg pleier egentlig å kjenne veldig godt når jeg har el, men merker ikke så mye til den, bortsett fra oppblåst mage, så vi får se om jeg merker noe til den utover dagen.
Men uansett så er jeg offisielt i dpo land i morgen
 
Spennende!! Håper det klaffer for dere!!!
 
Vi håper på et lite mirakel nr 3. Vi har 2 maigutter fra før, som nå er 3år og 6 år. Så kanskje vi får enda et maibarn?

Jeg sluttet med prevensjon våren 2011. Vi har tatt det litt som det kommer pga at vi har mistet noen ganger. Vi har vært inn på sykehuset og undersøkt oss begge 2, men alt ser normalt ut. Vi har fått tabl for EL, men vi vil jo gjerne at det skal klaffe "naturlig" så vi venter litt til før vi evt starter med tabl. Nå har jeg tatt EL test for første gang og vet at jeg har hatt eggløsning i disse dager. Om alt klaffer så vil termin være 15mai. Våre andre 2 gutter er født 10mai og 31mai.
 
Hei,
Jeg håper også å havne her. Vi har en gutt født i juni 2011 og har nettopp vært gjennom en runde med ivf. På fredag fikk vi satt inn ett egg, så nå gjenstår det bare å teste om knappe to uker.

Vi krysser fingrene for mai-baby :)
 
Back
Topp