Hei jenter :)

mrs secret

Blir kjent med forumet
da har jeg sneket meg til å laget en ny profil siden jeg håper å kunne unngå at noen kjenner meg igjen ;) her klaffet det på første forsøk og har termin 4 februar,veldig rart og uvirkelig enda.hadde ikke tenkt å begynne å skrive her før i uke 12 men om alt går bra så logger jeg meg på med den gamle profilen i uke 11-12 en plass :)(klarte ikke å holde meg og vil dele alt med dere i samme fase) har en januar 2010 jente fra før så februar passer utmerket ! masse lykke til dere andre her inne :)
 
gratulerer så mye :)

her har jeg januar 2011 jente, å håper på feb selv:)
 
Gratulerer så mye. Vi har termin samme dato :) woohooo :) Enig med deg om at det er veldig tidlig å gå ut med det, så jeg har også annet navn :) hihi
Vi får krysse fingrene for at spiren blir sittende godt fast, og vokser seg stor og sterk.
Har også en jente, født mars 2010 :)
Hvor er du fra?
 
Velkommen, og gratulerer!
Anonymitet er kjekt - har nytt nick for anledningen, selv. :) (men har blitt så glad i Nøtteliten at jeg er truende til å beholde det.. hehe..)
 
tusen takk :) føle meg svært lite gravid men sist ble jeg dårlig mellom uke 6-7 så får vell bare nyte det så lenge det varer..sist sa jeg det til familien med en gang jeg fann det ut selv i uke 4  men denne gangen skal jeg klare å holde meg til en ul i uke 11 :)

jeg er ifra møre & romsdal. (ålesunds området)
 
Back
Topp