Hei jenter :)

t0mmelise

Forumet er livet
Jeg må bare få oppdatere dere :) Har ikke forsvunnet fra forumet eller glemt dere :) Men for litt over en uke siden flyttet vi inn i nytt hus :) Alt har gått super fort fra vi signerte papirene til vi flyttet inn :) det er ett helt nytt hus i rekke. Carport/garasje imellom husene :)) ingen har bodd her før så nøklene fikk vi med engang :) trives kjempe godt her og har møtt mange av naboene som har unger på snuppa sin alder :) Måtte bare oppdatere dere :) Hvordan går det her? :) kjenner dere mye liv? :) Her har jeg en rolig baby men på kveld/natt/tidlig morgen er han kjempe aktiv. Hehe. Lucky me :-D Ikke så veldig smart å flytte når en har fått beskjed om å ta det meget med ro pga sterke kynnere.. Pluss bekjenløsning. Hehe. Sliter igså med smerter i lysken :-/
 
hei! åh herlige, gratulerer med nytt hus!!=)
her er det masse liv!=)hun har sine tider hvor hun er helt vill!:P
hehe kanskje du skal ta det litt rolig da?:P
har fortsatt noen mnd-er foran deg så ikke slit deg for mye ut nå!:)
men masse lykke til og håper kroppen sammarbeider:)
 
Gratulerer så mye med nytt hus :) Det må føles godt å ha det unnagjort nå, så slipper du å tenke på det nærmere fødselen. Prøv bare å ikke styre for mye du nå ;) Greit å høre på kroppen.

Vår lillegutt er veldig aktiv. Han har mange perioder iløpet av dagen hvor han er helt spinnvill ;) Lurer på om han har arva energien til pappan sin ja! Tenker mye på hvordan han blir, hvilken personlighet han får. Tenk, det er ikke så lenge til vi får møte dem nå :)

Kos deg i det nye redet!
 
Må gratulere med nytt hus her også!!!!! kjempe gøy! må si jeg er litt misunnelig.. 

Her går det veldig fint, aktiviteten fra lille jenta er veldig varierende egentlig. Noen dager kan det være ofte, andre dager kun på morgen/kveld... Men kjenner når vertfall hver dag! 

Viktig av deg å høre på kroppen din vet du.. den er som oftest flink til å si ifra! Jeg jobber med det litt selv nå... Sist gang hadde jeg veldig lite plager og så frem til en lik graviditet denne gang.. men neida - nå er det smerter i hoftene... redd for at det kan være bekkenet! Kjenner jeg nesten ikke tørr å gå til legen men fortsetter det som det her så må jeg.. Nå blir det ei hardt uke med forestillinger (hvor jeg danser) 4 dager og 3 dager neste uke.. 
 
Takker og bukker :) det er utrolig deilig å ha det i boks til lillegutt kommer :) 
Så gøy å høre at dere har små aktive babyer :) ingenting er bedre enn å kjenne bevegelser fra de små <3 Og for dere som er førstegangs gravid : ta vare på den følelsen dere får når dere kjenner deres små og prat og kos dere med magen :) er helt sykt hvordan det båndet blir når de kommer ut :) jeg husker jeg sa " hadde jeg visst at DU var inni magen hadde alt vært lettere med tanke på synging og prating til magen" hehe.. 

Ta det med ro dere også jenter, helsa først :) viktigst er oss og babyene nå :) jeg skal si dette til meg selv hver eneste dag framover.. hehe.. 
 
Back
Topp