Hei jenter!!

Prøver...

Betatt av forumet
Da har jeg endelig fått fikset på tickerne mine. Var ikke spesielt kjekt å ha en ticker der det sto at gratulerer du har fått baby..når jeg absolutt ikke har fått det:(

Som dere ser nedenfor døde lille gutten vår i sommer, bare 6 dager gammel!
Så dette svangerskapet er noe av det skumleste jeg har gått inn i.
Har en sønn på snart 3, som ble tatt med keisersnitt i uke 30. Da fikk jeg alvolig preeklampsi.
Og i sommer ble sønn nr 2 tatt med keisersnitt i uke 26. Dette pga morkake innfarkt og knute på navlesnoren. Han tapte kampen etter 6 dager og vi måtte begrave vår lille gutt.

Har det etter forholdene bra, men veldig spesielt å sørge over et barn, og glede/grue seg til et nytt:(
Så jeg håper jeg kan få bruke dere og dette forumet til å tømme meg litt av og til..

Syntes det virker som en go gjeng her inne som jeg gleder meg til å bli kjent med:)
Klem på en lørdagskveld:)

Du har opplevd det som er manges største mareritt.. jeg har ikke ord, bare sender en klem.. For min del kan du tømme deg så mye du vil.. jeg vil gjerne høre :)
Jeg krysser fingrene for deg, og håper det går bra og at du får gå lengst mulig. :)

kjære deg, jeg føler inderlig med deg!

Jeg mistet min datter på 1,5 år i en bilulykke i juli 2009 og ble gravid bare 2 mnd etterpå. Svangerskapet var veldig tøft mentalt og fødselen likedan... Jeg håper du får god oppfølging og får snakket ut om sorgen din jevnlig.

Jeg var på ingen måte klar for en ny fødsel, og følte jeg ikke hadde krefter i det hele tatt. I ettertid ser jeg at fødselen slett ikke var noe ille og heller ikke annerledes enn mine 2 første, men den føltes som et helvete, fordi jeg ikke var klar rent mentalt. Sorgen lå så intens og sterkt i kroppen.

Men ting ble bedre etter hvert, og man kan enklere legge vekk sorgen innimellom når man har en ny baby å fokusere på. Man tenker ikke på englebarnet sitt hele dagen og hele natten lenger....

Nå har jeg hatt 2 SA i år og er fryktelig redd for at det skal skje igjen. Angsten ødelegger enormt for meg, så jeg skal snakke med legen min på mandag. Jeg orker ikke å ha det sånn lenger.

Jeg håper du er åpen om sorgen, at du lar deg selv sørge og gråte. Ta i mot støtte og prat om babyen. Det er utrolig viktig og hjelper deg å komme litt videre, for livet må faktisk gå videre, enten man vil eller ikke. Håper du får et fint svangerskap og at det går bra denne gangen <3

kjære deg, jeg føler inderlig med deg!

Jeg mistet min datter på 1,5 år i en bilulykke i juli 2009 og ble gravid bare 2 mnd etterpå. Svangerskapet var veldig tøft mentalt og fødselen likedan... Jeg håper du får god oppfølging og får snakket ut om sorgen din jevnlig.

Jeg var på ingen måte klar for en ny fødsel, og følte jeg ikke hadde krefter i det hele tatt. I ettertid ser jeg at fødselen slett ikke var noe ille og heller ikke annerledes enn mine 2 første, men den føltes som et helvete, fordi jeg ikke var klar rent mentalt. Sorgen lå så intens og sterkt i kroppen.

Men ting ble bedre etter hvert, og man kan enklere legge vekk sorgen innimellom når man har en ny baby å fokusere på. Man tenker ikke på englebarnet sitt hele dagen og hele natten lenger....

Nå har jeg hatt 2 SA i år og er fryktelig redd for at det skal skje igjen. Angsten ødelegger enormt for meg, så jeg skal snakke med legen min på mandag. Jeg orker ikke å ha det sånn lenger.

Jeg håper du er åpen om sorgen, at du lar deg selv sørge og gråte. Ta i mot støtte og prat om babyen. Det er utrolig viktig og hjelper deg å komme litt videre, for livet må faktisk gå videre, enten man vil eller ikke. Håper du får et fint svangerskap og at det går bra denne gangen <3

Ingen mor fortjener å oppleve det du har opplevd.
Det er veldig trist å høre om det lille barnet du mistet.
Håper du får et friskt og fint svangerskap denne gangen, og det til slutt kommer en sunn og frisk baby til verden.
Lykke til.

emiliesin skrev:
Sommerfuglim.. : Nå renner tårene som bare det her.. mange millioner klemmer til deg <3
Jeg kan ikke sette meg inn i deres situasjon i det hele tatt men ett mamma hjerte gråter for hva dere har gått gjennom.. 

Dere er to sterke damer som klarer å fortelle om sorgen deres og hva dere har opplevd.. Livet er urettferdig :( Jeg ønsker dere masse lykke til med svangerskapet deres og krysser alt for at det går deres vei! 
Tusen takk <3 det har vært og er fortsatt tøft. Men man velger å holde ut, og livet må bare gå videre, men da med engelen i hjertet <3

emiliesin skrev:
Sommerfuglim.. : Nå renner tårene som bare det her.. mange millioner klemmer til deg <3
Jeg kan ikke sette meg inn i deres situasjon i det hele tatt men ett mamma hjerte gråter for hva dere har gått gjennom.. 

Dere er to sterke damer som klarer å fortelle om sorgen deres og hva dere har opplevd.. Livet er urettferdig :( Jeg ønsker dere masse lykke til med svangerskapet deres og krysser alt for at det går deres vei! 

Signerer her jeg.. 
Husker godt den ulykka der... :/   og føler veldig med deg..
Klem

emiliesin skrev:
Huff, jeg har virkelig ikke ord.. frysningene og tårene kom etter bare noen linjer av hva du skrev.. kan ikke fatte hvordan du har det :(  Kondulerer så mye med den lille prinsen <3 

Bruk oss for alt vi er verdt, del sorger, bekymringer, gleder, ja alt du har lyst til.. vi er her for deg uansett hva det måtte være. Sender deg mange mange klemmer.
vi skal være her på sidelinjen din å støtte deg gjennom dette. Du er en sterk perrson.

Signerer her også.. 
klem 

Kjære meg .. Nå strømmer tårene på !!
Jeg kan ikke forestille meg hvordan det har vært for dere som har mistet barnet deres :'( Ingen skulle måtte få oppleve det ! Selv kan jeg ikke beskrive hvor stor min frykt er for at noe skulle skje mine egen barn.
Mine tanker er med dere <3 Jeg krysser alt som krysses kan og håper på at alt går bra for dere denne gangen. Kjempe masse lykke til jenter.

må signere de over her, utrolig tøft å høre om det dere har opplevd. Jeg håper inderlig dere begge får friske svangerskap, og den hjelpen dere trenger for å takle sorgen over barna dere har mistet:(

Huff...Nå gråter jeg...

Ingen fortjener å gå gjennom noe sånt....

men synes du er kjempe tøff som står fram og forteller historien din <3

Velkommen hit,  vi er en fantastisk gjeng her inne som støtter hverandre i tykt og tynt

Huff, for et mareritt dere har vært igjennom.
Det er umulig å sette seg inn i hvordan du har det, men det er sikkert mye verre enn jeg bare kan forestille meg.

Ingen skal måtte begrave sitt barn. Så inderlig trist!

Hvilken oppfølgning får du dette svangerskapet siden du har opplevd sv.forgiftning så mange ganger?

Stor klem til deg!!

kjære vene:( nå fikk jeg vondt av dere begge 2, som har måtte oppleve det værste som kan skje en i livet :( ønsker dere begge alt godt fremover <3  koselig att dere er her på juni12 emoticon

Prøver... skrev:
Da har jeg endelig fått fikset på tickerne mine. Var ikke spesielt kjekt å ha en ticker der det sto at gratulerer du har fått baby..når jeg absolutt ikke har fått det:(

Som dere ser nedenfor døde lille gutten vår i sommer, bare 6 dager gammel!
Så dette svangerskapet er noe av det skumleste jeg har gått inn i.
Har en sønn på snart 3, som ble tatt med keisersnitt i uke 30. Da fikk jeg alvolig preeklampsi.
Og i sommer ble sønn nr 2 tatt med keisersnitt i uke 26. Dette pga morkake innfarkt og knute på navlesnoren. Han tapte kampen etter 6 dager og vi måtte begrave vår lille gutt.

Har det etter forholdene bra, men veldig spesielt å sørge over et barn, og glede/grue seg til et nytt:(
Så jeg håper jeg kan få bruke dere og dette forumet til å tømme meg litt av og til..

Syntes det virker som en go gjeng her inne som jeg gleder meg til å bli kjent med:)
Klem på en lørdagskveld:)

Var inne på Oktober 2011  forumet sammen med deg så har fulgt litt med, og må si at jeg ble uendelig glad for å se tickeren din nå :) 

lilletitti skrev:
må signere de over her, utrolig tøft å høre om det dere har opplevd. Jeg håper inderlig dere begge får friske svangerskap, og den hjelpen dere trenger for å takle sorgen over barna dere har mistet:(

emiliesin skrev:

Signerer. Ord blir fattige :(  Men vi er her for støtte til dere begge så godt det lar seg gjøre <3

chiquitita skrev:

lilletitti skrev:

Kjære deg! Dette var vondt å lese. Det verste som kan skje skjedde deg og dine, og jeg forstår godt at du sitter med blandede følelser nå. Sender deg mange gode klemmer og ønsker deg det beste for dette svangerskapet.

Huff, dere har opplevd mitt og alle andre foreldres største mareritt, utrolig trist å lese.

Ønsker dere lykke til i dette svangerskapet og håper dere får all den oppfølging dere trenger!

Back
Topp