Hei Jenter :)

smama

Glad i forumet
Hei. Jeg har termin 4 juli, men keisersnittet blir sikkert tatt i slutten av juni. så jeg kommer sikkert til å henge endel her å
Håper det er greit

Hei, og velkommen :-)

Gratulerer, og velkommen hit :)

GlædeMæMasse skrev:
E d lov å spørre koffår du ska ta keisersnitt? Lurte bare sia du vet at du ska ta allerede nu =)

Livmora mi revnet på tre forskjellige plasser sist fødsel, så det var litt av et lappeteppe å sy sammen. De regner med at den ikke tåler flere rier...

Skal sies at jeg kom inn på mandag med rier, men bare 1 cm, ble sendt hjem og fikk komme tirsdag for da hadde jeg tre cm. fredag kl 06.55 kom ho med hastesnitt

du er velkommen til å henge her!!!!!  Håper du får et fint svangerskap!!! 

-kommersnart- skrev:
du er velkommen til å henge her!!!!!  Håper du får et fint svangerskap!!! 

Takk takk
Hadde et supert svangerskap sist, men endte ikke så bra da. så litt trygt å vite at det ikke blir sånn denne gangen.

Klatremus Lillemann skrev:
Velkommen! Jeg må også ha keisersnitt neste gang. Vi får dele litt bekymringer/erfaringer vi da ;)

Ja; jeg vil gjerne dele bekymringer og erfaringer med deg:) Kan jeg spørre hvorfor du må ha ks

sexymama skrev:

Livmora mi revnet på tre forskjellige plasser sist fødsel, så det var litt av et lappeteppe å sy sammen. De regner med at den ikke tåler flere rier...

Skal sies at jeg kom inn på mandag med rier, men bare 1 cm, ble sendt hjem og fikk komme tirsdag for da hadde jeg tre cm. fredag kl 06.55 kom ho med hastesnitt

Huffda! Hørtes helt grusomt ut.. emoticon ja da sjønner æ vældig godt at det blir keisersnitt på dæ nu! Glæmte nu helt å si velkommen og gratulerer! Og masse lykke til! Regner med vi "treffer" på hverandre her innpå sia vi begge e junijenter!

Koslig med ei ekstra jente:) Du venter da en liten junibebiss du også da:)
Gratulerer såå masse:):)

sexymama skrev:

Klatremus Lillemann skrev:
Velkommen! Jeg må også ha keisersnitt neste gang. Vi får dele litt bekymringer/erfaringer vi da ;)

Ja; jeg vil gjerne dele bekymringer og erfaringer med deg:) Kan jeg spørre hvorfor du må ha ks

Fikk en stygg grad 3c revne, så jeg sliter fortsatt med funksjonen i lukkemuskelen. Ble operert igjen 8 mnd etter fødsel, og er blitt mye bedre enn jeg var etter fødsel. Da var det null funksjon. Men jeg sliter såpass enda at jeg ikke får lov å føde vaginalt igjen.

Back
Topp