Hei jenter :)

Fiona*

Andre møte med forumet
Veldig tidlig, å mulig jeg tar feil..finner nok ut iløpet av uken, eller helgen om jeg er gravid eller ikke. Jeg er litt spent på om jeg kjenner kroppen min så godt som jeg tror. Puppene mine "sier" jeg er gravid, hehe..så får vi se! Termin blir itilfelle helt i slutten av mnd. Håper det er en liten huleboer i magen.
Gratulerer med spiren alle sammen

Hååper du er gravid da og kan komma inn i juni med oss:D
Skal krysse fingrer og tær for deg jeg:)

Skal selv teste på fredag eller i helgen, masse lykke til!!! Spennende!! Føler også på kroppen at det er en mulighet for at testen blir positiv :)

Lykke til.
Håper det sitter en liten spire hos deg :D

Takk jenter

Tok billigstest i helgen, negativ.. tok i dag (er 9-10 dpo nå) og der skimte jeg jammen meg en ekstra strek. Skal kjøpe en clearblue iløpet av dagen og ta i morgentidlig, tør ikke helt å stole på den svake streken. Men, puppenen sier fortsatt jeg er gravid da

oj oj! Spennende!  Du får ta en CB test, veldig greit å få det skrevet! slipper den der usikkerheten. Jeg fikk også veldig svak strek første gang jeg testa og klarte ikke helt å stole på den. Tok et par men endte opp med å ta en CB for å være HELT sikker! Akkurat det samme gjorde jeg da jeg var gravid med storesøster også  rare greier...

Hei
Hvordan gikk det med CB testen?? :)

GRATULERER.. :):)

Back
Topp