hei jenter!!!

Hårballen`s mamma

Flørter med forumet
da tror jeg endelig det vil løsne seg her hos meg, og jeg får tid til og være litt på BV igjen...

har bare brukt tiden min mye på og trene hesten klar for at jeg kunne kjøre han til ny eieren sin...og i dag ble han kjørt avgårde, tårene har vært mange og er meget utrøstelig i kveld...men godt og få det overstått!!! kommer til og savne han så syklig mye!!!!!! (ja hint om at jeg trenger maaaange klemmer jenter!!!!)

utenom det så skjer ikke stort anna enn at jeg jobber med og få kommet inn på skole til høsten, venter på svar i fra NAV!!!
Lillegutt her i huset er på nye rampe eventyr hver dag, ler og koser seg....og stresser med hjørne tennene!!!hehe!! merker mer og mer for hver dag at en 15 mnd gammel gutt trenger MYE oppmerksomhet, spes når jeg er hjemme med han enda....men jeg nyter det!!! slitsomt, men kjempe gøy!!!!

ellers jenter...åssen er alt med dere????? ;);)
btw...liker ikke helt nye BV enda jeg...hehe

føler det er lenge siden jeg har hatt tid til og sitte stort her inne au...men ser ut som jeg ikke har vært så savnet heller...hehehe;);)

gøy og se at alle har kosa seg så masse på landstreffet!!!!:)

Jeg har savnet deg også, selv om jeg ikke har svart før nå. Hektisk med LT :D og en turbo i hus som vil gå (og gå og gå og og og..) døgnet rundt omtrent.

Hvilken skole har du søkt?

Du kan få så mange klemmer du klarer å ta imot. :)

Heia! Masse, masse klemmer til deg, kan ikke være lett å måtte sende hesten vekk :(
Jeg prøver å være litt mer innpå jeg og, men liker ikke nye bv heller :p Følte meg ikke så savna når jeg kom inn igjen, men det er vel fordi ingen er innpå ;)
Vi får drive terror med alle på fb og få dem til å henge her igjen! Alle har dt jo så travelt med skole, jobb, travle unger osv..
Gratulerer med skole! Hva skaql du begynne på?

Sender deg maaaange klemmer :( Håper det går bedre etterhvert og at du får mer tid til deg selv og familien din :) 
Jeg er ikke her inne så mye selv lenger så jeg har egentlig ingen oversikt over hvem som er her om dagene :( beklager :( 

Så spennende med skole da, hva skal du ta? :) 

Godt å høre at du koser deg hjemme med lillegutt(som ikke er så liten lengre) hehe.. :) 

Mange klemmer igjen snupp :) 

nei det har ikke vært lett dette med hesten...den var som en bestevenn for meg...veldig glad i han...men egoistisk og beholde han av mine følelser, når tiden ikke strekker seg til og trene han, noe jeg MÅ bare holde fokus på!!!! ;)

tenkte jeg skulle begynne på noe som heter kontor og økonomi med IT, som er over 1 år på folkeuniversitetet....gubben sier at jeg må slutte si det er skole da det er egentlig et kurs på over 2 semestere....men i mitt hode har det bare blitt til at det er skolegang, siden det er på skolen...hehehe;)

Signerer snuppene over jeg!!!
Masse klemmer til deg og tvi tvi med kurs/skolegang....

Håper du kommer over det etter hvert!!!!

Back
Topp