hei jenter ;)

Mamma_08

Flørter med forumet
Klarer ikke holde meg unna dere se ;)
Vi har jo ikke tenkt noe på dette med å prøve lenger, liksom gitt litt opp.
Men nå i dag skulle jeg liksom hatt mens, og som de flere a dere vet så bruker den ALLTID og komme kl 07.00 med 26 dager mellom. MEN i dag kom den ikke :S så jeg måtte jo da ta en g strimmel jeg hadde liggende og der kom det en svaaak skygge strek, da mener jeg svak. ser den bare hvis man vrir på den litt :)
Så er litt usikker, skal ta en ny i morgen igjen og se da.. :)

Er ikke det typisk ? Når man liksom gir litt opp og planlegger og gjøre ferdi skole og utdanning? :P Skal ta eksamen i desember.. hmm :D

Hvordan er det med dere jenter? :D har savnet dere da ;)

Nesten obligatorisk å legge ut bilde av den testen da søta [8D]

Kjempe koselig å se deg igjen. Har savnet deg her inne... [&o]

*hilse pent på * [:)]
Du må jo legge inn bilde! [:D]

kaste den jeg da :S :( tok en CB nå som var negativ :S så da er det vel bare en sen tante rød denne gangen.. første gang i min historie men :P 

Har fortsatt et lite håp om at det kanskje har skjedd noe denne gangen :S ikke fått mens ennå, så når apoteket åpner skal jeg løpe å kjøpe en digital test.. :D kjenner jeg skjelver litt nå :P

Lykke til:)Håper den lyser gravid mot deg:)

Krysser videre for deg!

ORIGINAL: Kakken

Krysser videre for deg!

Trur jammen jeg skal si til sambo at jeg vil slutte å prøve å heller begynne på skolen[8D][8D]

Så spennende. Gleder meg til å se testen din bli sterkere og sterkere for hver dag som går[:D][:D]

ORIGINAL: Kakken

Krysser videre for deg!

Dette blir bare mer og mer merkelig :S Den var negativ ?? :O Skjønner ingen ting jeg nå :P
Ingen tegn til tanta heller.. hmm.. skal til legen 2 mai, får be de om å ta en blodprøve om ikke tr har dukka opp til det.. :S  skal til Mallorca 23. april nå, så hadde jo håpa tr kom som ho pleide på fredag, så vi kunne kosa oss på tur :P hehehe..
Men da får vi se :D merkelig med disse testene altså.. Noen som har opplevd dette?

Back
Topp