Hei jenter

Barn_2

Glad i forumet
Går det ann å søke etter alle trådene som ble skrevet 16, 17 og 18 aug i fjor?
Skulle så gjerne ha lest alle trådene jeg deltok i og evt skrev selv de dagene.
*mimre litt*[:)]

tror du må lete deg frem..[&:]

ORIGINAL: MalinOGMille

tror du må lete deg frem..[&:]

Prøvde å lete litt men fant ikke den tråden jeg EGENTLIG leter etter[:)]
Vet den finnes, og husker jeg skrev i den, men husker ikke akkurat hva tråden het...

Satt og tenkte på det samme her om dagen, altså om det fantes en lettere måte å finne trådene på...men en må nok lete jah...

fant igjen den første tråden jeg laga her på august for ei stund siden, arti..hihi

Jeg husker jeg skrev i en tråd om at jeg hadde hatt vondt natt til 17 aug og lurte på om det kanskje var rier (noe det da var) og da svarte jeg i en tråd hvor det var snakk om rie teller osv... Og at jeg hadde da 10 min mellom hver rie.
Hadde vært morsomt å finne den igjen... he he

Jeg har funnet en tråd der jeg har skrevet 39 uker og inni der er det en som kommenterer at det er noe på gang med meg siden hun hadde lest nettop den tråden jeg leter etter. Så VET den finnes bare helt umulig å finne den he he.
Litt vel irriterende....[:@]

på framsiden her, over alle de nye trådene vi skriver i så kan du stille hvilkene innlegg du vil se, så da kan du trykke på alle innlegg du har deltatt i, så viser den kun de.. dette ble litt rotete, men skjønte du det..?

ORIGINAL: maric

på framsiden her, over alle de nye trådene vi skriver i så kan du stille hvilkene innlegg du vil se, så da kan du trykke på alle innlegg du har deltatt i, så viser den kun de.. dette ble litt rotete, men skjønte du det..?

Ja skjønte det men fant den ikke... [&:]
Fant 2 eller 3 tråder jeg deltok i den 17 og det var ingen av de...

Fant dem[8D]

Gøy å mimre!
Fant plutselig gratulasjonstråden min for noen dager siden! Tror ikke jeg har sett den før. Utrolig koselig! Så takk for gratulasjonene jeg fikk og sorry at jeg aldri takket..[:D]

Back
Topp