hvordan går det med dere? [:D] Gratulerer så mye til deere som har fått bebis nå og for dere som er blitt gravide[:D][:D][:D] her går dagene i ett.. sant som de sier, 1 er som 1 og 2 er som 10 he he[;)] nå er endelig liam ferdig med kolikk og det er godt, trodde jeg skulle bli sprø en periode... var så ille at jeg satt bare og gråt og ikke orket mer he he, men han var ekstrem da, kunne skrike i 12 timer i strekk med en sove økt på max en time så det var tøft, men da har vi fått prøvd oss på det og he he!! Ellers er alt vekdig bra, milia er litt sjalu stakkat og det uagerer hun på meg, hun kan være ganske vanskelig og slår,biter bil ikke høre osv, men det er bare mot meg da, sikkert hennes måte og utrykke seg på... gir selvfølgelig den meste oppmerksomheten til henne når hun kommer fra barnehagen og i helgene, men noen ganger må jeg jo ta i liam også stakkars.. men det går vel over etterhvert tenker jeg.. mot liam er hun bare god.. klemmer,nusser, koser osv
er han lei seg prøver hun å trøste han, klapper han på hodet eller magen og sier hysj også får han ett langt vått kyss av henne.. tihi søta mi det[:D][:D][:D] ellers så har vi kjøpt oss nytt hus IGJEN he he.. jeg er ett menneske som må ha store forandringer i livet mitt hele tiden ellers kjeder jeg meg [;)] så nå har vi kjøpt oss 2 mansbolig 2 min unna der vi bor nå.. STORTRIVES her på området vi bor så det er helt perfekt [:D][:D][:D] blir nok innflyttning på ny året for det er ikke satt opp enda en gang, så det er helt helt nytt[:D][:D][:D]
her er noen bilder av mine hjerter
Liam er en stor gutt, veide han forrige uke han var da 5863 g og 60 lang tar igjen emilia snart som bare veier 10 kg he he[;)]

artig når lillebror gråter ja he he

dytte lillebror er gøy

7
ble maaaange bilder det her he he, ja ja her er ihvertfall mine hjerter[:D][:D]
er han lei seg prøver hun å trøste han, klapper han på hodet eller magen og sier hysj også får han ett langt vått kyss av henne.. tihi søta mi det[:D][:D][:D] ellers så har vi kjøpt oss nytt hus IGJEN he he.. jeg er ett menneske som må ha store forandringer i livet mitt hele tiden ellers kjeder jeg meg [;)] så nå har vi kjøpt oss 2 mansbolig 2 min unna der vi bor nå.. STORTRIVES her på området vi bor så det er helt perfekt [:D][:D][:D] blir nok innflyttning på ny året for det er ikke satt opp enda en gang, så det er helt helt nytt[:D][:D][:D]her er noen bilder av mine hjerter
Liam er en stor gutt, veide han forrige uke han var da 5863 g og 60 lang tar igjen emilia snart som bare veier 10 kg he he[;)]

artig når lillebror gråter ja he he

dytte lillebror er gøy

7ble maaaange bilder det her he he, ja ja her er ihvertfall mine hjerter[:D][:D]