Hei jenter :)

.¤.mie.¤.

Gift med forumet
Har ikke vært her inne på noen dager nå, og grunnen er at jeg har kraftig forstoppelse og kvalme [:'(]
Så er så slapp at jeg ikke har orka noe annet enn å ligge i soffan. Er sykemldt fra jobb en uke [&o]

Vil bare si GRATULERER MASSE TIL ALLE NYE HER INNE, OG VELKOMMEN HIT[:D][:D]

Og sol SKAL bli mamma, er så utrooolig glad på dine vegne, og tenk at vi havna på samme terminforum da!! [:D][:D]

Klemklem [:)]

Hei vennen!!

Skjønner godt du har slappa av da, hørtes ikke ut som du har hatt det noe særlig... Regner med det hjelper på humøret når du tenker på hva som spirer og gror i magen din[:)]

Klem[:)]

Er enda ikke kvitt forstoppelsen, er noe hærk [:'(] Men når jeg tenker på grunnen
til at jeg har det så blir det liiitt lettere ja [;)] Og kvalmen er en bra slankekur hihi [:D]

Håper du har det bra søta[:)]

God klem tilbake <3

ORIGINAL: Julia09

Hei vennen!!

Skjønner godt du har slappa av da, hørtes ikke ut som du har hatt det noe særlig... Regner med det hjelper på humøret når du tenker på hva som spirer og gror i magen din[:)]

Klem[:)]

signerer denne, liggg rolig på soffan og ta det helt med ro[:D]

Skal gjøre det, er egentlig ganske deilig å bare slappe av[:D]
Takk gud for "dame" kanaler som FEM og TLC norge [8D]

I know!!!
Og nyhetskanalen er ganske grei, helt til du innser at du har sett samme reportasjer 6 ganger....[8D]

I know!!!
Og nyhetskanalen er ganske grei, helt til du innser at du har sett samme reportasjer 6 ganger....[8D]

Hæhæ! [:D] Been there, done that! [:D] Lurer på hvor egentlig hodet er ettersom vi ikke ser at det
er samme om og om igjen [8D]

ORIGINAL: .¤.VenterPåNr2.¤.

I know!!!

Hæhæ! [:D] Been there, done that! [:D] Lurer på hvor egentlig hodet er ettersom vi ikke ser at det
er samme om og om igjen [8D]

i do not know[8D] Ikke på riktig plass iallefall[;)] hahah

Jeg er veldig distre da, så ingenting er umulig her [8|] [:D]

Back
Topp