Hei Jenter

Tretopp

Flørter med forumet
Melder meg forsiktig inn her.. Ikm var mandag! Testet mandag,tirsdag og onsdag, der det kun var en suuuper tynn blyant strek som jeg tolket som negativ. Har hatt skikkelig symptomer på graviditet,men som sagt tester som ikke har blitt sterkere. [:(] men i dag var den utrolig nokk blitt sterkere,ikke supersterk men ser streken godt! Hele streken faktisk,og kan holde den en meter unna meg og enda se den[:D] Tolker denne som positiv[:D][:D] Så da er forhåpentligvis nr 3 på tur!

Det høres lovende ut, likedan var det med meg, testet svakt svakt positivt også økte det på for hver dag, SPENNENDE!! Gratulere da[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Gratulerer så masse. [:)][:)]

En strek er en sterk [;)]

ORIGINAL: kricam

Gratulerer! [:D]

Gratulerer! Som andre sier så er en strek en strek. JEg hadde så svak strek at jeg bare så den viss jeg så på den i et spesiellt lys, men hindret meg ikke i å hoppe i taket av den grunn![:D]

Gratulerer igjen, å velkommen hit til oss!!

Tuusen takk alle sammen[:D] Er så godt å ha noen å fortelle det til,siden vi ikke skal fortelle det til familie og venner før etter uke 12 i allefall...( hvist man klarer å skjule det da[8D] )

ja,det gjør vell det[:D] men tror dette blir siste! Men er jo bare 23 år,så hvem vet! Men holder for noen år nå i allefall[8D]

ORIGINAL: kricam

ORIGINAL: Maren Helene

Gratulerer så mye, og velkommen hit! [:D]
[:D][:D][:D][:D][:D]

Takk alle sammen,men ble en kort visitt.. Har begynnt å blø i dag, så lister meg bare stille ut[:(][:(][:(]

Back
Topp