Hei jenter

Baby Dust

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
HERREGUUD FOR ET FINT VÆR! *tjoooohooo*

Hva gjør dere idag da jenter?

Jeg tenkte å vaske litt så ta meg en laang trilletur i det fine være [;)]
Så venter jeg på MANGE pakker,men ingen av dem kommer jo fra...
har jo nettopp flytta å skiftet adresse,så ting tar tid [:@][:@]

I dag skal meg og småen på 6 mnd kontroll :) Så skal sabmo på jobb, så vi er alene i dag til halv 10 i kveld.. Får vel finne på noe, men vet ikke helt hva[:)]

Vi har akkurat kommet fra trilletur nå, i sooooola 
Skal på barseltreff kl 12, ellers ingen andre planer.
Håper svigermor kan passe lilletrollet, så jeg får
dratt på trening[:D] Sambo jobber kveld...

god morgen:)

må pakke å sånn til vi skal bort ..... er sååå mye jeg skulle fått gjort i dag.. men spørs om noe ikke blir utsatt til over helgen gitt..[;)]

Skal stappe frökna i vogna så fort hun våkner, så skal vi traske bort og hente storebror i bhg[:)], för drittväret setter inn. Meldt regn her senere idag[:'(]

Heihei :))

Her er det også fint vær og vi har allerede vært på trilletur :P
Nå er det pakking, oppvask og diverse som står på planen så reiser vi avgårde til tyrkia klokka 21.10 :)

Heisann [:D]
Til nå har jeg bare fått gjort litt praktiske ting som klesvask+bretting av klær, ryddet ut av oppvaskmaskinen og skiftet på sengene [:D]
Nå sover tuppeline, og jeg sitter ute å slapper av i sola. [:D]
Etterpå skal vi ut å gå tur, å besøke farmora mi, hun har havnet på sykehuset... Må gå å oppmuntre henne litt [:)]
Når sambo kommer hjem blir det grilling og maling..
Så blir det vell å sitte ute å kose oss med et par kalde pils i kveld, er jo friiiii i morgen [:D]
Slår på varmeognen og tenner lys i partytelte, så blir det så kosy at [;)]

Vi har vorre på 6 mnd kontroll,ska på babysvømming litt seinar å trill en laaaaaang tur i finveret[:D]
Ha ein fin dag,aill sammen[:D]

Svigers har lånt Elisabeth litt sånn at jeg kan få lest litt til eksamen. Mamma kommer senere og skal være her til over 17. Mai. :))

Heihei [:D]
Er veldig flott ver her også <3 har allerede vert og gått tur og så har vi vert en tur i stall, sener kommer en eletriker og fikser strømmen til varmepumpa og så får jeg en venninde på besøk[:D] dette er en bra dag[:D]

Back
Topp