HEI JENTER:)

mohaha

Elsker forumet
Her er jeg.. I levende live:)
Fikk PM via mail om at jeg var etterlyst, så jeg fant ut at jeg skulle ta turen innom å si at alt er bra:)

Hadde en periode problemer med maskinen vår, slik at jeg ikke fikk skrevet innlegg her inne, så det ble til at jeg tok en BV pause. Og når maskinen igjen var fikset, så jeg at noen hadde tatt over KOM I FORM, og det var jo kjempe topp[;)] Så da bestemte jeg meg bare for å fortsette å være borte fra BV, siden det tar veldig mye tid og jeg har egentlig altfor mye å henge fingrene i om dagen med bryllup og to barn[;)]

Men det var jo aldri meningen at dere skulle bli bekymret.
Som sagt har vi det kjempe bra. Ruben vokser og blir flinkere til både rulling, åling og kommunikasjon for hver dag omtrent.
Og han er fortsatt storesøsters stolthet, så det går også veldig bra mellom de [:)] 

Selv har jeg både hender og hodet fullt av bryllupsplaner for tiden, og det er jo mye jobb, men også kjempe spennende[:D]

hvordan går det med dere da?

Åååå så gøy å høre fra deg igjen :D
Lenge siden sist nå!

Skjønner godt at du har mye å sette fingrene i når det er bryllup i vente :) Når skal det være da?

Her går det også kjempe fint! Jeg og Ravn Kenneth storkoser oss i vårt eget selskap, og han har mye kontakt med pappaen sin og utviklingen går som den skal så her er alt bra hvertfall :D

Så du fikk den? [8D] Jeg bekymrer meg lett, så jeg fant ut at jeg måtte komme til bunns i dette, hehe.

Så bra at alt går greit med dere, og spennende med bryllupsplanlegging [:D]

Jeg og snuppa har flyttet tilbake til Steinkjer, og har veldig lyst til å få til et treff for omegn. Så hvis dere har lyst, må dere hive dere med når den tid kommer [:)]

Hei så koslig å se deg igjen! [:)] Moro med bryllupsplaner da, driver med det samme om dagen da vi gifter oss 28 august i år [:D]

Alt står bra til her også, snuppa vokser og blir lang. Hatt feber i natt da siden vi tok vaksine i går, men alt er ellers helt supert! [:D]

God og høre fra deg igjen, har vært mange etterlysningstråder her om deg ja [;)]
"Er ingen sladrevennen hennes...?" Osv...
GODT at alt er fint med dere da [:)]

ORIGINAL: Fabrina

God og høre fra deg igjen, har vært mange etterlysningstråder her om deg ja [;)]

sign =)

Med meg og Mina går alt kjempe bra:) De vokser fort og tiden flyr avgårde [;)]

Godt og høre fra deg igjen, har vært mange etterlysningstråder her om deg ja [;)]

Sign, du har vært etterlyst MANGE ganger [;)]
Med meg og Tiril går det også kjempe bra [:D] Hun har blitt så stor, og jeg føler ikke jeg har noe baby lenger [;)] Hehe!

Kan bare signere  denne - mange som merket at du ble borte og lurte på hva som hadde skjedd! Godt å høre at alt står bra til!!

Back
Topp