Hei jenter!

A.Msinmamma

Glad i forumet
Hvordan går det med dere om dagen?Å barna?
Er våren kommet til dere?

Her har den kommet og dratt[:'(]Snødde litt i går, men heldigvis ingenting som legger seg da![:)]
Ellers er alt bra!Vesla var på 3 årskontroll på mandag og fikk godkjent,hehe[:D]
Magen vokser å jeg begynner å bli klar for å bli ferdig igjen!Formen er så som så...

Vi hadde våren her. Kjempe fine dager med opp 7-10 grader.. Men på tirsdag var det ikke mye som minte om vår. . . [&:] Å nu e bakken dekka med snø, måtte til og med koste bilen!!!

Men er meldt bedre vær til helga. Så håper det blir bra!

Snuppa er blitt ganske stor om dagen[8D] Gleder seg vedlig til å bli storesøster om ikke så lenge.

Er i grunn ikke lei graviditeten. Å har egentlig belaget med på å gå over termin denne gangen å. (gikk 10 dager over med Emma).

[:)]

trodde d snødde her og for litt siden, men tror jammen d var aske.

kasper er blitt stor gutt (eller han er liten enda da, ca 13 kg, og 1 m )

så har vi fått lille hjertebarnet våres da, trym =) han er 8 kg og 5 mnd, så hehe, ikke så liten egentlig =)
han er kjempe fin etter operasjonen =) takk og lov for d =)

savner gjengen her inne

ORIGINAL: Annicken

trodde d snødde her og for litt siden, men tror jammen d var aske.

kasper er blitt stor gutt (eller han er liten enda da, ca 13 kg, og 1 m )

så har vi fått lille hjertebarnet våres da, trym =) han er 8 kg og 5 mnd, så hehe, ikke så liten egentlig =)
han er kjempe fin etter operasjonen =) takk og lov for d =)

savner gjengen her inne

Hjertebarn og operasjon?!Hva feiler det lillegullet??

Heisann. Her går det bare bra. Jeg er midt i eksamenskjøret her, har fire eksamener i løpet av mai. Så det leses og leses [;)]

Lillemann, som er blitt storemann, har det også fint. Han har endelig sluttet helt med bleie nå. Både tisser og bæsjer på do, og er nattetørr. DET er deilig! [:)] Ellers ikke stort nytt. Han har fått seg sykkel, og elsker den. Og kjøpt seg rullebrett helt selv [:D] Han tror man skal ligge på magen oppå den og skyve seg fram med armene da[8|]

Vår? Nei.. Den var her, og så dro den igjen.. Håper den kommer tilbake snart, nå er jeg lei snøen [X(]

Her er det vår.... venter på sommer jeg[:D]. Grønt og deilig, men sola kommer sånn av og på.

Holder på med eksamen. Eksamen i morgen, sitter her og skal egentlig lese. Er lei ja.

Mini (ikke så mini lenger da) er bare herlig. Kanskje ikke fullt så herlig i sine trassene øyeblikk, men stort sett er han bare GULL. Skravler som bare det, snapper opp ting og tang hele tiden, så vi må passe oss for hva vi sier[:D]. Han har en uttalefeil, som kan være relatert til hørsel, men var vanskelig å gjennomføre hørselstest siden han er så liten.

Han er utrolig aktiv, elsker å være ute. Eeeeelsker biler eller alt med hjul. Stillesittende aktiviteter er det så som så med. Kjedelig[:D]! Sykkel er det store, men tohjulingen er litt for stor enda. Sparkesykkelen var veldig stas.

Holder på med bleieavvenning nå, går litt opp og ned. Ikke helt kontroll. Sier ikke fra selv, så det er dorunder hver halvtime, og litt masing og styr blir det. Går bedre og bedre for hver dag da. Gleder oss til å bli ferdig med bleiestyret.

Ja dette var en liten oppdatering fra denne fronten[:D].

*LilleKorkodille*

~Hei hei~

Her går det bare knall[:D] Nykjæresten er her, kjærligheten blomstrer, Oliver vokser, jeg jobber og jammen begynner det sånn smått å bli grønt her og[:D][:D] Litt lang vinter synes da jeg, mest fordi jeg hater snø. Men endelig dro den, og i det den dro, da kom jammen meg sola og kjærligheten og[;)]

Ellers så jobber jeg litt, sliter med betennelse i armene, men det får så være. Jeg kan ikke sykemelde meg, har ikke tid[8D] Men trives godt i jobben og trives godt med kollegene mine. Ikke så altfor langt unna jobb å gå heller, så jeg får jo den trimmen jeg trenger. For den trimmen har jammen gjort sitt den og, for jeg passer bunaden min nesten for godt nå, for den er egentlig litt for stor, så jeg har plass til mange is på 17. mai[:D][:D][:D]

Oliver er mest hos pappaen sin. Men han trives og har det bra. Er kjempefornøyd når han får komme hit til meg, og når han får ligge i storsenga si, i tillegg til leker som han normalt sett ikke er vant med. Ute står det også ei svær trampoline som han har lagt sin elsk på[:D] Snaart er det hans første tur til tannlegen og, så det blir spennende[:D]

Back
Topp