hei jenter!!

en_til_på_vei?

Elsker forumet
hei jenter

veit ikke om dere husker meg jeg??[:)] håper alt går bra med dere jenter.. tenker en del på dere gravide kvinner

ville jo så gjerne være her inne med dere.. for dere er jo så herlig jenter[:)] men det gikk ikke som vi ville... men uten om det går alt bra[:D]

i dag er det 5hele netter til vi skal til syden så nå gleder jeg meg virkelig[:)]
+ jeg skal ta teorien til lappen til tirsdag så blir jo spennende og se om den er lettere nå[:o][X(] *gru gleder meg*

[:)][:)] hei snuppa

så klart jeg husker deg! [:)][:)] så kosligt at du er innom å hilser [:)]

med meg er alt ok, formen er ikke helt på topp men det får jeg tåle [8D]

med deg da? har du fått denne jobben, der så du var på intervju?

masse lykke til på tirsdag da, det går så fint [:)][:)]

åå så hyggelig[:)][:)] ja ville så gjerne hilse på dere søte jentene.. selvom jeg ikke fikk min mulighet til å være her inne så ville jeg så veldig gjerne hilse på[:)]

ja, men det er et stort tegn på at det er en spire som vokser og gror inni deg så utrolig heldig du er snuppa mi[:)][:)]

vil snart møt deg altså.. siden du bor så nærme[:)] var faktisk en tur i byen i går.. syn jeg ikke hadde nr ditt.. ellers kunne jeg ha kontakta deg snuppa[:)]

med meg er alt bare greit, men vi er blitt syke alle mann her.. men bare håpe det er borte når vi skal til syden.. nei fikk nok ikke den jobben, men det var bare helge jobb så like greit..

tusen takk snuppa det trenger jeg virkelig og håpe jeg kommer med en gladlig nyhet her inne til tirsdag[:D]

God tur til syden. Det hørtes veldig godt ut :)

OG masse lykke til med teoriprøven, jeg greide den på tirsdag! *veldigstolt*

Les massse på nette, den siden man betaler for så går det nok kjempe bra :D

Back
Topp