Hei jenter!! viktig

LykkeMamma

Flørter med forumet
Velkommen skal dere være til vår facebook gruppe som er hemmelig, vi er 24 stykker nå :) send meg pm med fult navn og åssen bilde dere har :)
 
dytt
 
jeg har sendt men ikke fått noe respons :)

Sende i går eller søndag..
 
dere må godkjenne hun som venn først!
 
kommer plutselig i uke 12 tenker jeg 
 
Jeg kommer inn når det nærmer seg 12 uker;)
 


Morgensol skrev:
Jeg kommer inn ved ca uke 12 :)



Jeg også. Eller i uke 14 kanskje. Har hatt SA i uke 12 og 13 så føler meg ikke helt trygg før det har gått et par uker ekstra.
 
Slenger på at det er KJEMPEKOSELIG der inne
 
Dere kan godt komme dit før uke 12 og!
Jeg har mistet 3 ganger, men synes det er godt å dele tanker og sorger helt fra begynnelsen.
Så får vi støtte tilbake og når det evt. går feil. Jeg trengte det veldig, ikke lett når nesten ingen IRL vet det!
Så tenk dere gjennom en gang til og velkommen til en trivelig og hemmelig gruppe!
 
Har sendt pm :D kjekt med gruppe på fb :)
 
velkommen jenter, dere må legge meg til på facebook før jeg kan legge dere til gruppa :) nå er vi 30 stykker :)
 
Jeg tenkte mer på om det plutselig vil være noen der inne som jeg kjenner/kjenner meg, og som jeg ikke vil skal vite noe enda.
Det er bare jeg, samboern og ei venninne av meg som vet det. Har ikke fortalt noe til foreldrene våre enda.
 


Bettamor har 2, venter nr 3 skrev:
Jeg tenkte mer på om det plutselig vil være noen der inne som jeg kjenner/kjenner meg, og som jeg ikke vil skal vite noe enda.
Det er bare jeg, samboern og ei venninne av meg som vet det. Har ikke fortalt noe til foreldrene våre enda.


men hvis det er sann, har vedkommende jo samme problem :)
 


once more skrev:


Bettamor har 2, venter nr 3 skrev:
Jeg tenkte mer på om det plutselig vil være noen der inne som jeg kjenner/kjenner meg, og som jeg ikke vil skal vite noe enda.
Det er bare jeg, samboern og ei venninne av meg som vet det. Har ikke fortalt noe til foreldrene våre enda.


men hvis det er sann, har vedkommende jo samme problem :)



Hahaha, ja det er sant.

Men her hvor jeg bor er det så mange sladderkjerringer rundt om, så er jeg uheldig så havner jeg midt i trynet på ei slik ei... tror vel egentlig ikke det, men vil helst være på den sikre siden. Derfor, jeg venter nok noen uker til før jeg entrer inn ;-)
 
Back
Topp