Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Det er jo ikke måte på hva du skal igjennom da Bobbo, synes du er kjempe tøff til å takle den motgangen dere har vært igjennom. Blir spennende å følge deg/blodprøvene dine videre, hadde vært veldig hyggelig om det viste seg å være noe der alikevel. Klemmer
Nesing: Ærlighet varer lengst, har jeg lært av min mamma. Så jeg tok meg ikke nær av det. Absolutt ikke. Liker at folk er ærlige. [;)]
Det var litt av en prosess jeg/vi skulle igjennom denne gang. Håper og tror at det går mye bedre ved neste forsøk, hvis dette ikke skulle gå. Tør ikke håpe for mye. Men krysser selvfølgelig alt ennå. Blir spennende å se hva neste blodprøve sier.
Stooooor klem tilbake til deg. Håper virkelig jeg får møte deg på treffet vårt. Ser jeg virkelig fram til.
Takk som delte det med meg. Ikke hørt historien din før jeg. Imorra er nok en blodprøve dag, veldig spent på å høre hva hcg'n er på da. Har den synket da, vet jeg jo hvor dette bærer.
Ha en fortsatt fin uke vennen. Imorra er det helg igjen.
Lykke til i morgen,vennen!
Tenker masse på deg,og håper du får et sikkelig svar i morgen,om det er negativt eller positivt,så slepper du iallefall å gå å lure sånn!
Stoooor klem
Herre min hatt, jeg blir nesten svimmel av og lese om opp-og nedturene du skulle ha! Kan ikke tenke meg hvordan det er for deg nå[&:] Håper det bare er sånn da at den ene spiren sitter, mens den andre forsvant! Jeg hadde jo blødninger jeg og, og fikk vite at begge eggene nok hadde festet seg, men så hadde det ene sluppet. Kan jo være derfor at det tuller litt med deg og? Nei... Uansett håper jeg du får en avklaring på dette her snart! Klem
Huff, det var da innmari hvor mye du må igjennom.
Håper inderlig du kunne fått oppleve et mirakel nå, men vet det er usikre odds her.
Spent på blodprøven din imorgen..
Off, det må være tøft for deg nå... Tenker masse på deg. Det er vel ikke så lovende at verdien har gått ned... Håper du snart får klarhet og at kroppen din ordner opp den ene eller andre veien. Klem