Hei jenter... noen som husker meg???

Troillmor

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Junibarna 2015
Håper alt sammen er bra med dere alle sammen!!! Må si med misunnelse i "stemmen" gratulerer til dere som allerede har fått deres små skjønne og lykke, lykke til til alle dere som fortsatt venter!

Kjenner godt på både kropp og skjel hvilke mnd dette er...
Igår 5. oktober skulle jeg vært stor og rund og hatt 10 dager igjen til termin... du skulle ligget trygt å ventet ennå noen dager til før vi fikk hilse på deg alle sammen. Vi skulle sammen likna deg med dine to eldre søsken og gitt deg haugevis med klemmer, susser og gode ord. Virkeligheten er temmelig anderledes... Magen min er flat, blaut og deigete... uten deg min lille Muninskatt og uten lykken av et nytt mirakel. Er på 5.pp nå etter vi mista oktoberskatten vår i april... uten hell... hva vi vet om enda.

30. august ble du endelig lagt til hvile, fikk satt ned urna di hos min pappa... om ikke anna så er det hvertfall godt å ha dere sammen. Dagene går nå og jeg dras med. Ungene og min kjære er motoren min nå... i denne evige og slitsome bergogdalbane av følelser. Håper det blir vår tur igjen snart.

Ville bare si at jeg savner dere... MASSE!!!

Om noen føler for å følge med så finnes jeg her : http://steinilomma.blogspot.no/

Huff, så trist<3
Vet liksom ikke hva jeg skal si....
Vil uansett ønske deg og dine alt godt<3
R.I.P. Munin

Sniker* hei troillmor,savner deg,er innom bloggen din inni mellom,men kommer meg ikke inn på augustbarna2010:(
Føler virkelig med deg og dine og håper spiren snart sitter igjen og holder seg der i 9 mnd:)
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Huff, så trist<3
Vet liksom ikke hva jeg skal si....
Vil uansett ønske deg og dine alt godt<3
R.I.P. Munin

Har det mye bra også... takket være de to jeg hadde fra før, min kjære og masse bra folk rundt meg :)
Har du fått din lille Synnøve<3?

Har det mye bra også... takket være de to jeg hadde fra før, min kjære og masse bra folk rundt meg :)
Har du fått din lille Synnøve<3?

Det er godt å høre<3<3
Han er i magehuset enda,tihi....er 37+2 i dag...termin 27okt<3<3 Oliver James<3<3

Sniker* hei troillmor,savner deg,er innom bloggen din inni mellom,men kommer meg ikke inn på augustbarna2010:(
Føler virkelig med deg og dine og håper spiren snart sitter igjen og holder seg der i 9 mnd:)

åååååååååååå Hei Besnik...koselig å se deg... alt vell???
Håper vi slipper å vente så mye lengre vi å, men holder ut... vet noen ganger ikke hvordan... men holder ut.

Tenker du på det lokkaforumet vårt på diskusjonsforum.no eller hva det var??? eller tenker du her inne på BV???

Det er godt å høre<3<3
Han er i magehuset enda,tihi....er 37+2 i dag...termin 27okt<3<3 Oliver James<3<3

En liten gutt altså... morro... førstefødte?

Termindagen min er 15. oktober... blir rart å komme til den datoen uten baby i magen.
Regner med jeg skal ned å pynte litt på grava den dagen, tenne lys å sånt...
må få reagert ut på en eller anna måte hvertfall!!!

åååååååååååå Hei Besnik...koselig å se deg... alt vell???
Håper vi slipper å vente så mye lengre vi å, men holder ut... vet noen ganger ikke hvordan... men holder ut.

Tenker du på det lokkaforumet vårt på diskusjonsforum.no eller hva det var??? eller tenker du her inne på BV???
Går fint her,litsomt med de så tette men fog og så herlig.
Utrolig hva vi klarer uten at vi tror det,jeg har den meningen at vi får ikke mer enn vi tåler både av godt og vondt.
Ja tenkte på drt lukka,her er jo hele 2010 slått sammen.

En liten gutt altså... morro... førstefødte?

Termindagen min er 15. oktober... blir rart å komme til den datoen uten baby i magen.
Regner med jeg skal ned å pynte litt på grava den dagen, tenne lys å sånt...
må få reagert ut på en eller anna måte hvertfall!!!

En liten prins vettu<3 Ja, førstefødte.
Er bonusmamma til en livlig og unik gutt på 10år også:)

Det tenker jeg nok kan bli en tung dag for dere ja, men å gå på graven kan jo være fint <3<3

Husker deg og din historie så godt og tenker ofte på deg. Håper dere snart kan få en ny spire i magen og at dagene blir lettere etter hvert. Kjempe gode klemmer fra meg.

Husker deg godt og sender mange tanker til deg i denne tiden! Forstår godt det må være en vanskelig tid. Håper dagene blir lettere etter hvert og at dere snart får en ny spire som holder seg der. Mange klemmer!

RANDÅLF :love2 bama :love2
Koselig å se dere igjen... er magehusene fulle enda? eller er de små kommet?

Venter fortsatt på den lille her. 37 uker i dag og 3 uker til jeg settes i gang :)

Går fint her,litsomt med de så tette men fog og så herlig.
Utrolig hva vi klarer uten at vi tror det,jeg har den meningen at vi får ikke mer enn vi tåler både av godt og vondt.
Ja tenkte på drt lukka,her er jo hele 2010 slått sammen.

Får nok ikke mer enn at vi klarer å leve videre på et vis... selv om det å være englemamma føles ganske så meningsløst til tider. Men har lært enorm mye om takknemlighet, og om det å sette pris på øyeblikket og minner.

Skjønner 2tette kan være et slit... men letter forhåpentligvis med tida. Hvor mange er det dere har nå igjen???

PS sendt pm om gamleforumet vårt!!!

Hei på deg!

Jeg kan huske deg fra dette forumet faktisk! Enda så mange det er i oktobergruppa;) må bare si at jeg føler med dere! Og kan forstå om denne måneden er litt ekstra tung. Men ønsker dere alt vell, og håper en ny spire bosetter seg i magen din;) masse masse lykke til! Hva skulle man gjort uten de barna man har i hverdagen sin:rolleyes: (har selv 2, og venter nr 3):)

★Sender fra pipe-gjøken★

Hei Troillmor!

Husker deg og Munin veldig godt <3 historien din setter ting litt i perspektiv for oss som lever på en babysky for tiden. Håper alt er bra med deg og familien din <3

Sendt fra mobilen.

husker deg og historien din godt ja og tenker stadig på deg og dine :-) godt dere tar godt vare på hverandre og kan godt forstå at det er merkelig og ha gått inn i oktober... klem

Hei på deg!

Jeg kan huske deg fra dette forumet faktisk! Enda så mange det er i oktobergruppa;) må bare si at jeg føler med dere! Og kan forstå om denne måneden er litt ekstra tung. Men ønsker dere alt vell, og håper en ny spire bosetter seg i magen din;) masse masse lykke til! Hva skulle man gjort uten de barna man har i hverdagen sin:rolleyes: (har selv 2, og venter nr 3):)

★Sender fra pipe-gjøken★

Ja ser dere er blitt mange... morro det... har vært innom å sniki litt på dere fra tid til anna. Tviler igrunn ikke på at det kommer no ny spire, for vet jo at vi klarer å både bli gravide og få levende barn... men i 2 av de tre tilfellene jeg har vært gravid har det tatt laaaaaaaaaaang tid å lage spirene, og denne siste som kom raskt var for god til å være sann! Men klar for ny graviditet er jeg hvertfall... uansett... hyggelig at folk husker en selv etter såppas mange mnd.

Hei Troillmor!

Husker deg og Munin veldig godt <3 historien din setter ting litt i perspektiv for oss som lever på en babysky for tiden. Håper alt er bra med deg og familien din <3

Sendt fra mobilen.

Hei :love2 koselig å bli huska. Tror det er viktig og riktig at dere får leve på denne babyskyen, nyt den litt for meg også er dere snill.... man vet aldri hva morgendagen bringer... og godt er det!!!

Back
Topp