Hei jenter - Nina22 her

Nina 2barns mamma

Glad i forumet
Beklage den lengre tiden vekke fra bbayverden igjen.SOm dere sikker vett fikk jeg min lille Sofie fredag 9 juni,hun er verdens skjønneste[:D]Tusen takk for mange gratulasjoner av dere alle.

JEg hadde det ikke så lett i begynnelsen,alt var vel helt til første mornig når vi våkna hjemme.Da hadde jeg ikke sovet noenting og sambo fant meg på sofaen skalv og svette. JEg fikk en kraftig fødsels depresjon,grein og grein hele onsdagen og torsdagen,spiste ikke,kvalmen og bare spydde.Og hadde følelsen av at eg ikke orkte og ikke ville.Ingenting var kjekt.Kan tro det var vondt oa ha og føle det sånn.Men nå er eg på bedringensvei, og føler meg mye bedre i form,matlysten er litt tilbake,og håper denne kjempe gode morsfølelsen snart er der,den er på vei men eg er kje heilt i mål, men ikke langt igjen.

er det andre som har hatt det slik nå eller før etter en fødsel?

Hilsen Nina

Hei Nina!

Innmari kjekt å høre fra deg igjen.
Ikke så moro med fødselsedepresjon, men godt å høre at det har bedret seg. Det er litt av en omveltning å få barn, det merker jeg også. Jeg skrek mine modige tårer under uro og bekymring på sykehuset og en morgen etter null søvn.. Stakkars sambo visste ikke hvordan han skulle trøste.
Vi har nok alle våre tanker og tårer i forskjellig grad, men vi vet innerst inne at vi takler dette å.

Har du bilde av lille Sofie vi kan få se?

det er en stor forandring og det merka jeg tok på når jeg kom hjem.mye nytt...hvordan blir hverdangen nå osv.å det er ikke så lett me så stor forandring for oss vane dyr[:D]å for mye stress kan fort vippe oss av pinnen.så ikke stress[:D]ta ting i ditt tempo...!

merker det blir bedre å kjekkere hver dag,føler meg stekere og orker mer.nå er jeg veldig heldig å har fått ei prinsesse som er flink til å sove så jeg også får meg søvn.

svangerskaps depresjoner er jo helt normalt nina.og det kommer til å gå over.du kommer til å bli en god mor.[:)]

lykke til.

Gratulerer så masse med lille Sofie og velkommen tilbake. Synes du har gjort en kjempejobb med å sette den lille prinsessa di til verden. Ta den tiden du trenger og lykke til fremover! [;)]

Jeg merket også litt depresjon da jeg kom hjem fra sykehuset. Gråt masse, og var så redd for at noe skulle skje med babyen. Savnet å være på sykehuset der jeg kunne få hjelp. Ting ble liksom ikke helt som jeg hadde tenkt meg, men var flink til å snakke med sambo om det. Nå er ting veldig bra, men det hender fortsatt tårene renner litt fordi alt er så overveldende.

Godt å høre at det går bedre med deg! Og morsfølelsen kommer helt sikkert snart. Man tenker jo at alt skal bli fryd og gammen når man har født, men det er jo mye følelser og hormoner i sving. Ønsker deg lykke til! Vil gjerne se bilder av nurket ditt[:)]

Back
Topp