Hei jenter! (Ivara her)

Ivara

Forelsket i forumet
Tenkte det var på tide å komme inn her igjen. Ikke for at det er så mye nytt fra denne kanten akkurat, men fordi jeg SAVNER dere sånn!!

Ser det er en del nye nick her også, regner med det er like herlige jenter som resten [:)]

Men altså, jeg trenger seriøst oppdatering, har jo ikke vært her siden mars, så regner med det er mye som har skjedd siden da.

Selv står vi på stedet hvil enn så lenge, tanken på flere forsøk er fjern akkurat nå, men hvem vet hva fremtiden bringer? Mammadrømmen er jo like sterk så.... Enn så lenge nyter vi en prøvefri periode etter åresvis med hormoner og operasjoner [:)] Jeg trenger det, både i følge meg selv og i følge legen min. 4 runder med IVF/ICSI pluss frys har virkelig rotet det til for meg. Heldigvis har jeg en fantastisk fastlege som følger meg opp, men forsøk blir det nok ikke på en goood stund, hvis det blir i det hele tatt. Tiden vil vise.

Og ja, jeg fikk ikke tilbake gamle nicket mitt [8|] Men men, alt er en tilvenning sikkert.

koselig å høre fra deg :) ja du får ta godt vare på kroppen din og deg, og kose dere sammen, har dere ikke vurdert adopsjon i det hele tatt???

ha en fin sommer :)

Stooooooooor klem til deg [:D][:D][:D]

Så kjekt at du er tilbake igjen - du har vært savnet vettu[:)]

Hurra! Der er du! Du har vært savnet her inne! [:)]

Håper du har det bra??

Der er du jo. Så utrolig koselig at du er tilbake[:D]
Velkommen tilbake[:D]

Klem[:D]

så koselig å se der her inne igjen, du er savnet som bare det..[:D]håper du har det bra[:)] klem

ORIGINAL: SkattIMagenMin

Så kjekt at du er tilbake igjen - du har vært savnet vettu[:)]

Hei vennen min. Så kos at du er tilbake. [:)][:)][:)]
Er ikke så aktiv her inne lenger, så henger ikke helt med jeg heller.

Her er alt helt topp. Koser oss og nyter hverandre. Har fortsatt pause fra prøvinga,
men kommer sterkere tilbake siden.

Ha en strålende helg vennen. Klem.

Så søte dere er! Beste jentene altså [:)]

Ser det har skjedd saker og ting også ja. Mange gravide nå, både hjemmelagede mirakler og prøverørs - så stas! Gratulerer alle sammen [:)][:)] Og lykke til videre.

*Bobbo* og snuppis!, dere har jeg jo hatt kontakt med heldigvis, men koselig å se dere her inne også. [:)]

hegemw: adopsjon er absolutt et alternativ, vi får se hvor veien går. Foreløpig har vi ferie fra alt som heter å planlegge familieforøkelse enten det blir sånn eller sånn. Og det er utrolig deilig. Vi har funnet tilbake til hverandre og det fantastiske forholdet vi hadde - og vi nyyyter det i langdrag!!

koselig å høre at dere nyyyter hverandre!! [:D]
ønsker dere en fantastisk god sommer [:)]

ORIGINAL: Chumalunga

Åååå så koselig at du er tilbake igjen!! Du har vært dypt savnet!!! [:)][:)][:)]

sigenrer denne jeg.. lurt på hvor du har blitt av henne... men har ikke sniki så mye innom her siden jan... tilhørte før pl...

ORIGINAL: GledeSprederen

Åååå så koselig at du er tilbake igjen!! Du har vært dypt savnet!!! [:)][:)][:)]

sigenrer denne jeg.. lurt på hvor du har blitt av henne... men har ikke sniki så mye innom her siden jan... tilhørte før pl...

Deg husker jeg jo så klart [:)]

Uff, fikk vondt langt inni sjela da jeg så signaturen din nå [:(][:(] Forferdelig vondt å lese at du mistet begge to [:(] Det er ikke så lett å komme opp med noe lurt å si, det er bare helt forferdelig grusomt og meningsløst at du skulle oppleve noe slikt!
Stor klem til deg (selv om det sikkert ikke hjelper så mye)

åååååå, så koselig du er tilbake! Savnet du også !!!! Så deilig med en fri periode uten stresset og maset på kroppen. Ønsker mirakler for deg, om det blir flere forsøk eller ei [:D]

Så koslig at du er tilbake, du har vært savnet her inne. Håper alt er bra med deg/dere. Klem

Så koselig å se deg igjen her.. Her er jeg i siste innspurt.. Alt går supert med meg, bortsett fra endel vann i beina..
Men kan ikke klage.. [:D]

Så utrulig kos å sjå deg igjen her inne[:D][:D][:D] God å sjå at det går bra og at dåke nyter å ha "fri" fra prøvinga. Er nok godt å ta tida og henta seg inn igjen ja.

Ein dag blir nok drømmen virkelig for dåke og[:)]

Og eg er som du har sett gravid igjen[:D] Er heilt fantastisk! Hadde jo absolutt ikkje planlagt det og blei heilt sjokka når eg tok testen[;)][8D]

Klem til deg[:)][:)][:)]

ORIGINAL: VannLilja

ORIGINAL: GledeSprederen

Deg husker jeg jo så klart [:)]

Uff, fikk vondt langt inni sjela da jeg så signaturen din nå [:(][:(] Forferdelig vondt å lese at du mistet begge to [:(] Det er ikke så lett å komme opp med noe lurt å si, det er bare helt forferdelig grusomt og meningsløst at du skulle oppleve noe slikt!
Stor klem til deg (selv om det sikkert ikke hjelper så mye)

stor klem hjelper mye veit du snuppa.. letter det litt for meg mens jeg må vente 14 dager og ta test for og se om denne hormon kuren har fungert.. vi gir ikke opp håpet så vi har startet og prøve igjen... er dessverre ikke så mye mann får gjort med det.. man må bbare håpe på att neste gang blir det er ordenlig levendes resultalt av det... klem

sign:) Velkommen tilbake. Vart litt ufrivillig pause på oss før eit 4 ICSI i DK pga fekk det ikkje til å passe med min samboar sin jobb no før ferien! Vert nytt forsøk til hausten ein gong. Ferie i Malaga no fyrst:) Håpar du får ein fin ferie og vert klar til nytt forsøk om ei stund! Klem:)

Back
Topp