Hei jenter! Er tilbake!

snopeguri

Elsker forumet
Hei!
Lurer på om noen husker meg? [:)]Hehe... har vært borte en stund pga ferie og travelhet med oppussing osv..
Nå har vi sendt søknad om IVF til Haugesund! Det er 6 ukers ventetid, så håper det går fort dette. Er kjempespent!
Fikk svar på 2 sædprøve, og den var gått fra 2 mill til 13 mill på 1 mnd! Er det vanlig? Hva tror dere
er sjansen for at vi lykkes? Er 23 og 26 år, friske og hverken røyker eller drikker. Har angst for at dette ikke skal gå..
Lurer også på om jeg burde få sykemelding i rugeperioden? Jobber på sykehus, med mange tunge løft...

Hei igjen husker deg jeg, særlig avataren din husker jeg dersom det ikke er en tvilling avatar ute å går da. Hatt fin ferie eller - husker ikke hvor du var på ferie[&:] Håper ferien gjorde susen da.
Det går ann å få mye bedre sædprøve senere, men hsk at det tar 74 dager å bygge opp sædcellene, så den første kan ha vært resultat av usunn livsstil og/eller at han har vært syk med feber. Men det er jo flott at det ble bedre resutat da, mendu for passe på ham nå at han spiser sundt, sine Zink vitaminer med c og noen nøtter er bra også - men helst de rå og usalta, men noen salte går ann det også dersom han ikke spiser formye.

Jeg skal gi meg nå, skriver meg helt vekk igjen jeg som vanlig, har lett for å havne litt på sidespor i postene mine.[8D]

Velkommen tilbake. Sikkert deilig med ferie! Og oppussing er jo alltid gøy, hvertfall når man er ferdig og kan nyte resultatet [:)]

Håper dere kommer raskt til behandling i Haugesund. Er kjedelig å vente...

Det er mulig du kan trenge en sykmelding i rugeperioden, ta det opp med klinikken og eventuelt arbeidsgiver. Kanskje du kan få andre arbeisoppgaver en periode, så du slipper tunge løft?

Lykke til!

Velkommen tilbake[:)]

Dere har gode sjanser for å lykkes, alle odds er jo med dere[:)]

Jeg ville sykemeldt meg i rugeperioden, det har jeg gjort, og synes det er ABSOLUTT det beste.
Men det er jo veldig inviduelt hva man ønsker/orker på det punktet da.

hei hei og velkommen tilbake. håper du har hatt en fin ferie[:D]

dette med sædceller har eg ikke peiling på[:)]

men sykemelding i rugetiden e sikkert fint. selv tok eg meg en uke ferie da, men siden eg mistet så sa legen min at neste gang sykemelder han meg værtfall i en md etter innsetting[:)] og det ser eg fram til,da skal eg gjøre minst mulig[:D]

godt at dere snart er igang [:D]

Velkommen tilbake[:)]

Ang sædprøve, så er iallefall vår erfaring så langt at den kan variere ganske kraftig. På vår første legetime under utredningen, så viste prøven til sambo redusert kvalitet. Men når vi var på forsamtale i Haugesund, så var den så å si normal. Også typisk da: Under forsøket for to dager siden, så var den ikke helt bra igjen. Så da tok de ICSI på oss istedet for IVF. Legen i Haugesund sa at det var ganske så normalt med varierende sædprøver på mannen.

Ellers høres det jo ut som at dere har alle odds med dere, og at det er stor sjanse for at dere skal lykkes[:D]

ORIGINAL: Guria

Velkommen tilbake!! [:D]

Sign denne.

Tusen takk jenter! Er godt å liksom være i gang med noe, selv om det er litt slitsomt å vente..
Godt å høre av andre at vi har oddsene med oss[:)] Jeg prøver å holde meg positiv, men det er
ikke så lett når flere og flere kollegaer/venner blir gravide uten problemer. Men det vet dere også alt om [;)]
Det blir en spennende tid, både gruer og gleder meg.. Vet dere hvor mange det er som lykkes på første forsøk?

Back
Topp